Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Euroads nede igjen kl 23:06

appelsin

Medlem
Euroads.no nede igjen.

Sjekk om dere kommer inn på Euroads

Må si jeg ikke er spesielt imponert over oppetiden til dette selskapet.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg må si at jeg er imponert over at du gidder starte en tråd på forumet her hver eneste gang du kommer over nedetid hos Euroads. Om du er så forbanna lei den, hvorfor gjør du det ikke bare enkelt, og driter i å bruke Euroads?
 

appelsin

Medlem
Jeg har lyst til å bruke Euroads, men synes all nedetiden er unødvendig. Derfor er det riktig å gjøre folk bemerksom på problemene. Har vært i kontakt med Euroads mange ganger, men ikke fått svar før i dag. De innrømmet feilene, og lover å rette opp. Jeg følger med. Jeg taper relativt store beløp på nedetid.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Joda, det er bra du gjør folk oppmerksomme på problemene, men det holder tross alt med 1 gang, og ikke hver eneste gang du oppdager at problemene oppstår. Du driver tross alt med Web, og du av alle burde da vite at alle kan ha problemer med nedetid.

Og sånn egentlig, hva hjelper det å skrive i en åpen tråd på Webforumet når du ikke får svar fra Euroads sin support? Det er jo nesten litt slik som at jeg begynner å skrive om hvor grusomt dårlige produkter de selger på Elkjøp, fordi jeg ikke får kontakt med deres kundesenter på telefon.

Jaja, anyways, følg gjerne med du, men la nå for all del være og opprette en ny tråd på forumet hver eneste gang noe skjer. Hold deg nå heller til noen av de du har laget om akkurat samme greiene allerede.
 

picxx

Well-Known Member
Synes det er greit at noen gjør andre oppmerksomme på når og hvor ofte det er nedetid på hvert enekelt affiliatenettverk jeg.
Hvor mange er det forresten som overvåker nedetid hos "sine" affiliatenettverk?
Eller lar man det bare skure og gå, og håper det beste?

Man trenger jo selvsagt ikke starte en ny tråd for hver gang det er nedetid, men en kan jo bruke en allerede eksisterende tråd.

Å gi en affiliate surmaga kommentarer/kjeft fordi han opplyser andre affiliater om nedetid hos nettverk synes jeg er rart dere gjør....
 

Msites Ltd

Livsnyter
Når det plutselig er x antall tråder med samme tema utvanner det forumet og gjør det dårligere!

Og, er man ikke fornøyd med leverandøren, så bytter man! Og, det holder å informere en gang om at man ikke anbefaler et affiliatenettverk pga f.eks mye nedetid!

Og, når man skal gå så hardt til verks som her, så bør man jo kanskje dokumentere med screenshots av rapporter!?!
 

picxx

Well-Known Member
Og, er man ikke fornøyd med leverandøren, så bytter man!

Et affiliatenettverk har ingen leverandøravtale med en affiliate.
Det er derimot et partnerskap mellom affiliate og affiliatenettverk,
og for at dette skal fungere må begge parter virke tilfredsstillende.

At affiliates "stort sett" bryr seg døyten i oppetiden til et affiliatenettverk betyr vel at de stoler på at dette affiliatenettverket virker tilfredsstillende, så da er det positivt når noen varsler om nedetid, og særlig om dette er såpass mye at det kan være et problem.

Er derimot enig i at en tråd er nok, men både moderatorer og admin kan veldig enkelt smelte sammen tråder som handler om samme tema.
 

Msites Ltd

Livsnyter
Et affiliatenettverk har ingen leverandøravtale med en affiliate.
Det er derimot et partnerskap mellom affiliate og affiliatenettverk,
og for at dette skal fungere må begge parter virke tilfredsstillende.

At affiliates "stort sett" bryr seg døyten i oppetiden til et affiliatenettverk betyr vel at de stoler på at dette affiliatenettverket virker tilfredsstillende, så da er det positivt når noen varsler om nedetid, og særlig om dette er såpass mye at det kan være et problem.

Er derimot enig i at en tråd er nok, men både moderatorer og admin kan veldig enkelt smelte sammen tråder som handler om samme tema.

Å flisespikke på om det er en leverandør eller partner synes jeg blir for dumt i forhold til det denne saken egentlig handler om!
Du er leverandør av annonseplasser/visninger, affiliatenettverket er leverandør av annonser!
 

appelsin

Medlem
Euroads nede igjen kl 00:32, 9. mai 2010

Begynner å bli en stund siden sist nå. Trodde de hadde fått fikset problemet.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
[Ironi]
Jammen godt du følger med, slik at vi andre slipper det.
[/Ironi]

Siden det bare tar 4 minutter fra Euroads går "ned" til du oppdaterer din "Jeg passer på Euroads-tråden", regner jeg med at du a) sitter pal med F5 og oppdaterer på Euroads sin nettside (neida, du har sikkert et automatisk system som gir beskjed når Euroads går "ned" og kanskje tilogmed styrer vekkerklokka di til å vekke deg), b) stadig tenker på at Webforumet-tråden trenger pass og evtl. oppdatering og c) er "litt" opphengt i Euroads-serverne.
 
Sist redigert:
Topp