Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Europark trekker penger fra kontoen min

mkander

Medlem
Jeg har også hatt store problemer med Europark i det siste.

Jeg parkerte og trykket ut parkeringslapp på en parkering i januar. Vakten så ikke lappen i vinduet og skrev ut bot. Jeg kom tilbake til bilen i det han skrev ut boten, og han sa da at jeg skulle sende inn bot + p-billett til Europark, så ville den bli makulert. Dette gjorde jeg samme dag. Jeg tenkte selvfølgelig på å ta kopi av alt bevismateriale, men gadd ikke da jeg har et prinsipp om ikke å leve i konstant paranoia... Men det skulle jeg nok gjort, for etter en måneds tid kom purringa. Jeg ringte inn og brevet hadde de ikke sett noe til. Rart, siden jeg sendte det ved å levere det inn til kasserer på postkontor i Oslo. Kan mistenke makulering av bevismateriale her ja... Venter fortsatt på svar på ny klage, men har vel ikke de helt store forhåpningene.
 

Tonny Kluften

Administrator
Jepp, det viste seg at Europark først hadde satt beløpene de skulle trukket inn på min konto, så trukket det to ganger, en gang for å rette opp feilen og så en gang for å ta betaling for parkeringa. Nå skal det sies at de umulig kan ha lov til å trekke meg to ganger uten min aksept, men jeg taper ikke noe på det så det får gå.
 

quicktech

Medlem
Dette har jeg gått og ventet på. Det hører nok til sjeldenhetene at noen skimmer eller stjeler kort for å misbruke dem til å parkere gratis - men det må jo sies å være noe vel usikkert at man ikke må taste pin når man bruker kort til å parkere.

Egentlig forstår jeg ikke lenger hensikten med PIN på visa kort, det er jo fullt mulig å bruke kortet på andre måter selv om man ikke har PIN

- Kortnr / sikkerhetskode er nok til netthandel.
- Signatur er også nok til å autorisere en belastning.

Så dette med PIN er vel egentlig bare en falsk trygghet?
 

Travellingman

Nettgrunder
Jepp, det viste seg at Europark først hadde satt beløpene de skulle trukket inn på min konto, så trukket det to ganger, en gang for å rette opp feilen og så en gang for å ta betaling for parkeringa. Nå skal det sies at de umulig kan ha lov til å trekke meg to ganger uten min aksept, men jeg taper ikke noe på det så det får gå.

Samme har skjedd med meg også nå i mars/april, ikke store beløpet dog men likevel irriterende opplegg er det!
 
Topp