Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Excerpt legger automatisk til <p> rundt biler i Wordpress

Ståle

Medlem
Så, jeg benytter excerpt til å legge ved et bilde i poster i WP. Problemet er at WP automatisk kjører en <p> tag rundt bildene. Hvordan kan jeg fjerne dette?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg får faktisk disse <p> taggene når jeg kjører inn <?php the_content(); ?>... Er det noe jeg kan gjøre for og få dem bort derfra?

Prøver meg med _rss, men uten hell :(
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nope.. Det ordner seg faktisk ikke :(

Jeg får ikke noe content i det hele tatt.. Om jeg derimot velger og ta bort denne "_rss" på slutten, får jeg frem content, men med disse ekle <p>-greiene rundt.

Når jeg tenker meg om, så henter jo ikke jeg inn noen bilde. Jeg henter inn ett spill, der jeg benytter meg av en kode lik disse vi får fra f.eks miniclip.com..! Kan dette være årsaken? Jeg forstår nemlig ikke hva denne "_rss" betyr, men kan jo tenke meg det er noe med og vise content på samme måte som i en rss-leser? som derpå igjen ikke kan hente inn ett spill ?

Noen idéer til hvordan jeg kan få dem bort når det ikke fungerer med "_rss?" :)
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nemlig, men beskjeden fra peterandrej er at man bruke <?php the_content_rss(); ?>. På hvilken måte sier han ikke noe om, den mest nærliggende måten jeg kom på var å skrive det på tastaturet:D

Ja, du sier noe. Hehe. Egentlig er det faktisk vanskelig for Peter og nevne hvor dette skal ligge, fordi trådstarter ikke nevner noe om hvor han henter ut bilder ved hjelp av Ekserpt. Om det er når bloggposten er åpen, på fremsiden av bloggen eller kanskje i bloggens arkiv. Om trådstarter kommer med denne informasjonen, da skal det være litt enklere og fortelle hvilken fil som må redigeres. :)
 

peterandrej

pensjonert moderator
du traff spikeren på hodet atle. et svar blir fort like ubeskrivende som spørsmålet.. forøvrig var mitt svar rett. excerpt_rss stripper bort all formatering.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Hmm.. Du har vel ikke noen tips til hvordan en kan kjøre ut content, og samtidig kun ta bort disse <p>-taggene Peter? Det var noe skikkelig bæsj med disse greiene her altså.. :(
 
Topp