Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Experthjelp.no

Ståle

Medlem
Har ikke selv prøvd det - men det virker svært interessant!
 

picxx

Well-Known Member
Er det noen av dere som har prøvd dette?

Har flere ganger vært borti samme konseptet, men personlig synes jeg det er bedre å prøve å knytte seg direkte til sponsorene (i dette tilfellet teletorgtjenestene) istedet for å få % utbetalt fra en 3.de part.
 

Bjrl

Medlem
Humm... Jeg anser meg for å være en ekspert på Husleieloven, på norske matsopper, på å lage gapahuk og på hvordan politiske beslutningsprosesser foregår på lokalt og regionalt nivå. Kan jeg bli ekspert hos denne gjengen da...?

En annen ting: Hvordan klarer systemet til eksperthjelp.no å skille mellom hvem som ringer etter å ha klikket på den ene linken i forhold til de som ringer etter å ha klikket på den andre...?

Mvh
Bjørn Jarle
 

Bjrl

Medlem
Etter å ha lest litt mer på sidene finner jeg ut at svaret på det første spørsmålet er "ja". Jeg svarer allerede i dag på en del spørsmål om Husleieloven fra folk som ringer og sender mail til meg, og har gjort det i omlag 10 år nå.

Ved å bygge inn en løsning der min ekspertise markedsføres på f.eks. mine egne websider Bolig og eiendom i Norge - Leiligheter og hus, hybler og rom i bofellesskap - All type bolig og eiendom i alle områder kan jeg tilby ekstra value for brukerne mine, og samtidig tjene noen ekstra kroner.

Tror jeg skal tilby meg som ekspert hos disse. Er det noen som kjenner til den faktiske bruken av nyttetjenetestene der inne (ikke spådom o.l.), eller vet hvor mange som bruker sidene ukentlig?

Mvh
Bjørn Jarle
 
Topp