Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Få kinoinfo

tom3008

Medlem
Hei :D
Finnes det en side jeg kan "ta" litt kinoifo fra?
Jeg tenker på kinoprogram med kinotider etc. for Hamar.
Vet noen om en løsning jeg kan ta i iframe ellerno???


Mvh Tom
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Hvordan google gjør det aner jeg ikke, men her er litt mer info Filmweb på RSS - Filmweb.

Ser ikke ut som de tilbyr akkurat det du vil ha, men du kan jo prøve å sende dem en mail, dette høres jo ut som noe det i høyeste grad ville være smart av dem å tilby, så jeg syns det virker litt rart at de ikke har det i det hele tatt.

Derimot - hvis de har bestemt seg for å virkelig sette seg på bakbeina og har en eller annen grunn til det, så skal du også være forsiktig med å trekke ut innhold uten at de har gitt tillatelse (selv om det er teknisk mulig), for da kan de faktisk anmelde deg for det.
 

tom3008

Medlem
Ok, jeg har sendt mail og de nekter å gi ut slik info og sier at Google er umulige å stoppe så...
Kjedelig med en side for lokale innbyggere uten kinoprogram da :(

JAJA
 

atrais

Medlem
Jeg ville ha laget en grabber og sagt at du hadde en gjeng med entusiaster som taster inn alt fortløpende.

Edit:typo
 

Msites Ltd

Livsnyter
Dette viser egentlig bare hvor liten kompetanse som sitter rundt i diverse bedrifter spør du meg.

Når kinoen som da er den eneste som kan tjene på at program og navnet deres blir spredd nekter, er det et tydelig tegn på manglende kunnskape om nett. Ta en tur innom dem i stedet og forsøk å forklare hvordan du har tenkt deg dette og hvorfor du gjerne vil ha til dette. Ofte enklere å få til ting ansikt til ansikt :)
 
Topp