Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Får ikke administrert siden min på Google+

Dag Frogner

Supermedlem
For en stund siden, la jeg til firmaet mitt på Google Places. Mener å huske at dette var en stund før Google + kom.

Problemet er at jeg har 2 "firmaer" under samme tak. Frogner Media som driver med nettsider og andre relevante netting og Frogner Foto som er fotografering.

De aller fleste fotokundene mine finner meg på Google. Søk etter "fotograf porsgrunn" så ser dere. Problemet her er altså at det står Frogner Media som firmanavn og nettadresse Frogner Foto - Fotograf Porsgrunn Skien Grenland

Jeg vil gjerne endre dette, slik at alt blir Frogner Foto. Evt ha to forskjellige sider om det er mulig.

Har logget inn på Google-kontoen min, men her finnes ikke Frogner Media. Kun Frogner Foto, men denne får jeg ikke lov til å endre fordi den er en duplikat av en annen side, så den vises ikke.

Vet at det går ann å overføre admintilgang mellom kontoer, men jeg har kun èn konto jeg bruker aktivt hos Google.

Har logget inn med Gmail og en annen konto også som jeg har brukt før, men ingen av disse er admin for Frogner Media. Hvordan i all verden finner jeg ut hvilken konto som er admin for Media-siden?
 
Topp