Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Får ikke slettet spam-kommentarer på Facebook

"Innholdet du ba om, kan ikke vises for øyeblikket. Det kan være midlertidig utilgjengelig, lenken du klikket på kan ha utgått, eller du har ikke tillatelse til å vise denne siden."

Så fint. Da må jeg jo bare la spam-kommentarene stå. Frister jo litt å hacke sidene til de som har spamma, må jeg si..

Forslag til løsning? Har googla, men det hjalp ikke stort - fant en tråd på support-forumet til Face fra 2010 der feilmeldingen var den samme, men Face-folka har tydeligvis ikke gidda å fikse det enda. Og jada, jeg bruker siden som admin.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Prøv en annen nettleser. Opplevde lignende problemer i Chrome og måtte en periode bruke IE (OMG) for å moderere kommentarer.
 
Funka ikke det heller. Dette suger kraftig, gitt, men det er jo en aldri så liten lettelse at jeg fortsatt ikke har noen grunn til å bruke IE..
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Noen ganger er det bedre å skifte språk i FB, fra norsk til f.eks. engelsk? En mulighet? At det er endel bugs for tiden, er i alle fall tydelig når det gjelder FB-kommentarer via ekstern site. Har alltid fått varsler før, nå må jeg manuelt inn og sjekke....arrrggg....
 
Topp