Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebook-HJELP!

Hei

Jeg har idag en facebookside for min nettbutikk med rundt 5000 fans :) (guttelus.no)
Facebook genererer en relativ stor andel av våre salg og vi ønsker å utnytte denne bedre enn vi gjør idag..
Har vært og snoket litt rundt på hvordan andre bedrifter presenterer sine sider på facebook, og har kommet over en side for Paradisreiser AS. Disse gjør noe genialt; man må nemlig like siden for å få tilgang til informasjon....
Er det noen som vet hvordan dette gjøres? Evt. vet om noen som har kompetanse på dette området?
Jeg blir stadig oppringt av firmaer som ønsker å forbedre facebook-sidene våre, men prisene er høye... Hmmm noen som har noen gode råd??

Vi har forsøkt å lage noe selv, men skjønner at dette ligger litt utenfor vårt kompetanseområde... :(

Tusen takk for alle svar!

PS
 

duppsko

Medlem
er det https://www.facebook.com/Paradisreiser du snakker om ? Jeg kan se alt uten å like. Men jeg har før opplevd samme greien.

MEN!
Selve "liken" er ikke en verdi i seg selv. Den utgjør 0 gevinst. Det er komunikasjonen mellom deg og liken som utgjør noe. Derfor seg jeg ikke helt hvorfor noen som i utgangspunktet ikke vil like siden din, skal like den. De som er på utgikk etter barneklær til gutter vil automatisk like siden din. De som ikke er intresert vil unlike siden din igjen med en gang dem vet hva det er. De som ikke klikker liker å hopper videre til en mer seriøs side som ikke krever "liker" for å se innhold ( slike som meg), mister du som eventuelle kunder.
 
Topp