Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebook konkurranser

Hei

Er på utikk etter en som kan hjelpe til med å opprette facebook konkurranser og administrere dette. Regner med at det er en slags app som en kjøper.

Samt hjelpe til med annonsering etc.

Ser for meg en konsulent pris pr. time.

Ønsker pris på installering og forklaring på bruk av konkurranseapper og hvordan en bruker dette. Pakke pris på dette, og pris pr. time på videre konsulent arbeid. Utforming av annonser, kjøre konkurranser etc.
Legge ut annonser til konkurransen etc.

Målet er å få likes..

Ønsker helst at det blir jobbet via teamviewer på min pc. Vi avtaler da tid.
 

xdex

Medlem
Har du satt deg inn i reglene for facebook konkurranser? bare det å si "like oss, så trekker vi en vinner" er forbudt, og du vil få hele gruppa/siden slettet. Heller ikke lovt å love dine "members" noe som helst.
 

Ber1ts1

New Member
Folk som ikke har peiling, må slutte å svare.
Du kan fint lage en konkurranse der man krever like og bare like for å delta (fangating), så lenge man gjør det gjennom en tredjepartsapplikasjon.
 

nilsga

Medlem
Det er forsåvidt riktig at du kan kreve at noen liker siden din for å kunne delta i konkurransen, men det å like siden kan ikke brukes til påmelding til konkurransen. Det må gjøres en egen påmelding i tredjepartsapplikasjonen.
 

Ber1ts1

New Member
Akkurat der er vel reglene ganske klare:

Må ta med hele setningen da:

You must not condition registration or entry upon the user taking any action using any Facebook features or functionality other than liking a Page, checking in to a Place, or connecting to your app.
 

Tony J

Alle skal få
xdex: Det er lov å presentere vinner via Facebook dersom vinneren gir sitt samtykke til dette på forhånd.
 

Tony J

Alle skal få
Jeg fikk nettopp svar på dette selv i gruppen Promotion Guidelines på Facebook. I page guidelines står det: You must not notify winners through Facebook, such as through Facebook messages, chat, or posts on profiles (timelines) or Pages < Svaret lød: Stikkordet er "notify". Så om du sier fra til de på annen måte først, er det greit.
 
Topp