Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebook spørsmål

Bjørn

Domenespekulant
Akkurat opprettet min første side på FB. Under antallet som liker siden, står det "x snakker om dette". Hva betyr det antallet personer? Er det folk som har delt lenken, uten å ha likt siden eller? Er det minimum 20 personer som må like siden, før man får mulighet til unik url?
 

duppsko

Medlem
"Antall som snakker om den" mener jeg er folk som liker ting som kommer ifra pagen som feks bilder, statuser osv, deler linker, og inviterer. ALT tror jeg.
 

Tony J

Alle skal få
Akkurat opprettet min første side på FB. Under antallet som liker siden, står det "x snakker om dette". Hva betyr det antallet personer? Er det folk som har delt lenken, uten å ha likt siden eller? Er det minimum 20 personer som må like siden, før man får mulighet til unik url?

Jeg har pdd 10 liker på min side med unik url, men det skal sies at jeg hadde hatt siden
en stund før jeg bestemte meg for å lage unik url.

Tony
 

Tony J

Alle skal få
Det var 25 før, ikke sikker på om det er blitt noen endring på det.

Når du ser at jeg skriver at jeg har 10 pdd og har unik url, hvorfor tar du deg tid til å skrive det du gjør, det betyr jo nettopp at NEI, du trenger ikke 20-20 liker for unik url. Bruk tiden på noe fornuftig heller:)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Når du ser at jeg skriver at jeg har 10 pdd og har unik url, hvorfor tar du deg tid til å skrive det du gjør, det betyr jo nettopp at NEI, du trenger ikke 20-20 liker for unik url. Bruk tiden på noe fornuftig heller:)

Når du vet at det er 10 pdd hvorfor tar du deg tid til å gjenta deg selv? Det betyr jo nettopp at det er 10, som du allerede har skrevet. Bruk tiden på noe fornuftig heller :)

(haha, kunne ikke for det).
 

Tony J

Alle skal få
Når du vet at det er 10 pdd hvorfor tar du deg tid til å gjenta deg selv? Det betyr jo nettopp at det er 10, som du allerede har skrevet. Bruk tiden på noe fornuftig heller :)

(haha, kunne ikke for det).

Jeg brukte tiden for å få ut frustrasjon ;) Men, jeg var litt for hysterisk når jeg tenker meg om. Men jeg reagerer på mye småting, f.eks folk som trykker på knappen for å få grønn mann, men alikevel går over veien så må bilene som kommer stå unødvendig i kø (jeg kjører ikke bil).

Tony
 

Bjørnar

Gründer
Det er fortsatt slik at du må ha 25 på en side for å få unik url ut fra hva jeg nettopp har testet. Fint om du har dokumentasjon på at dette plutselig er blitt endret, Tony.
 

Øyvind

Medlem
Akkurat opprettet min første side på FB. Under antallet som liker siden, står det "x snakker om dette". Hva betyr det antallet personer? Er det folk som har delt lenken, uten å ha likt siden eller? Er det minimum 20 personer som må like siden, før man får mulighet til unik url?

Kan ikke si det sikekrt men jeg tror "antallet som snakker om dette" er personer som har en statsuoppdatering e.l som inkluderer din side/tema, ikke nødvendigvis noen link. Eksmpelvis så jeg mange amerikanske venner som snakket om Thanksgiving, og da grupperte Facebook alle disse under en "Thanksgiving sak" i feeden.

Jeg er usikker på om dette er antallet som på et gitt tidspunkt har en status som inkluderer dette eller om de blir tellende også etter at teksten flyttes nedover på veggen ved nye oppdateringer.

Er også usikker på hvordan disse grupperingene oppstår. Hvis det er en manuell operasjon å velge ut begivenheter som tas med kan det tenkes at det er stort fokus på amerikanske. Vi får vente til Superbowl og Fotball-EM og sammenligne dem... ;-)

Håper det hjalp, og hører gjerne fra folk om de ser mer sannsynlige svar.
 
Topp