Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebookevents till salu (1000x bättre marknadsföringskanal jmf med fbsidor)

picxx

Well-Known Member
At den handler nærmest om en form for svindel?

Svindel? Her tror jeg du bør forklare deg.
Beskylder du noen for svindel bør du i det minste forklare hva du anser for å være svindel og hvorfor det er svindel. Viser det seg derimot at det ikke er svindel er vel en unnskyldning til den fornærmede på sin plass?
 
1 Ingen opplysninger om hvor gamle de som er med på eventen er. Ergo vet man ikke noe om målgruppen. Selger man produkter for folk mellom 25 og 50 år, er det ikke mye hjelp om disse 2500 eller 1000 er under 25 år.

Ingen opplysninger om hvor mange som faktisk pleier og kjøpe noe. Slikt må en kunne forvente at blir opplyst om. Ellers blir det rett og slett og betale 1000 kroner for "2500" klikk...

I tillegg til og betale for dritt og ingenting... Får man økt båndbredde osv. Har man ikke vært helt heldig med størrelse på bilder osv på den siden de kommer til. Så kan det bli ganske mye båndbredde om 2500 klikker på lenken.

Og et minste krav bør være at om det faktisk er en risk for at facebook stenger ned eventen pga brudd på TOS. Blir det opplyst om det. Hva skjer om man betaler og ting blir stengt ned? Får man pengene igjen?
 

picxx

Well-Known Member
Det er ikke svindel å ikke opplyse om demografi på en annonsekampanje her på WF.
Det er allerede opplyst at nasjonaliteten er 100% svensk.
Det er 100% reach... av 2500 vil du nå 2500 med din annonse.

Hvis du kommer til å bestille fra Goran etter at eventen er stengt ned er jeg ganske sikker på at han opplyser om dette og ikke stikker av med pengene dine, men det må nesten være opp til hver enkelt å vurdere risken av å bestille annonsering fra medlemmer her på WF.
Det er greit å skille på svindel og noe som i egne øyne ikke er etisk riktig.
Alle har vi egne innebygde sperrer for hva man vil betegne som etisk riktig.
 
Minste kravet er at man faktisk opplyser om hva Facebook syns om slikt. Så kan folk selv bestemme.

En annen ting er ta events er en nyttig ting for folk som skal reklamere for konserter osv. At noen misbruker slike ting. Fører bare til at facebook gjør ting verre, for de som faktisk er tenkt som brukere av funksjonen.
 

picxx

Well-Known Member
Minste kravet er at man faktisk opplyser om hva Facebook syns om slikt. Så kan folk selv bestemme.

En annen ting er ta events er en nyttig ting for folk som skal reklamere for konserter osv. At noen misbruker slike ting. Fører bare til at facebook gjør ting verre, for de som faktisk er tenkt som brukere av funksjonen.

Igjen er vi tilbake til hva du synes er etisk riktig.

Hva synes facebook om slikt da? Har du en link?
 

picxx

Well-Known Member

Gidder ikke bla meg gjennom hele facebooks brukeravtele.
Hva i brukeravtalen mener du brytes i forhold til denne tråden da?
Og ikke gi meg en link til brukeravtalen igjen....det viser kveruelerigsintinkt nummer 1, noe jeg faen ikke gidder.
 

picxx

Well-Known Member
Som sagt før eneste grunnen til at trådstarter ikke opplyser om forskjellige ting. Er fordi dette er et luftslott. Og ergo grenser til svindel...

mannen leverer med 100% reach, noe de aller færreste som selger annonsering her på wf kan vise til.
Levere du 100% reach på siden din?
Viser det seg at dette r svindel skal jeg være den første til å bøye meg i støvet, men jeg har null negative tilbakemeldinger på goran, så jeg tror mannen selger reelle annonseringstilbud.
Makter du ikke forholde deg til at andre tilbyr noe du ikke liker, så surf out... du trenger ikke lese disse trådene vettu.
 
Sist redigert:
100 prosent reach betyr piss og ingenting... Det som betyr noe er hvor mange som i bunn og grunn kan tenke seg og kjøpe noe. Du legger vel ikke penger ut på adwords for eks bare for klikkene sin del?

En annen ting er hva slags årsak folk deltar på en slik event for. Deltar de for at de er genuint interessert i produkter og vil faktisk kjøpe noe. Eller gir de faen om det er salve mot sopp i underlivet eller gucci det reklameres mot..

Hva faen hjelper det om du selger produkter i Norge. Og 2500 svensker kommer innom siden din. Ikke et eneste salg, økt båndbredde og penger ut av vinduet.
 

picxx

Well-Known Member
dagmar, jeg kunne tenke meg at du jobbet for meg... kunne du tenke deg det?
Det er jækla gode vilkår for alt du selger og null BS slik kataloger tilbyr.
Send meg en PM om dette er intressant for deg... kanskje kan vi "utnytte" hverandre, hehe.
 
Hey jeg har en fantastisk forretningside....

Jeg hyrer inn den lokale alkoholikeren. Gir han 100 kroner for å reklamere for en butikk. Han er til og stole på så når jeg sier at han skal reklamere for Bjørns Boller og værballer. Så går han til 100 stk på gaten og gjør akkurat det. Vips har jeg 100 prosent reach...... Dette må jo bli jævlig bra.
 

picxx

Well-Known Member
Hey jeg har en fantastisk forretningside....

Jeg hyrer inn den lokale alkoholikeren. Gir han 100 kroner for å reklamere for en butikk. Han er til og stole på så når jeg sier at han skal reklamere for Bjørns Boller og værballer. Så går han til 100 stk på gaten og gjør akkurat det. Vips har jeg 100 prosent reach...... Dette må jo bli jævlig bra.

hvis vi skal selge rødsprit har du en super forretningside.
Jeg skaffer spriten, du skaffer kundene...ok?
 
Topp