Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Facebookside til nettmagasin

Stinemoor

New Member
Jeg har planer om å lansere et nettmagasin som skal ta for seg psykisk helse.
Jeg er i startfasen av arbeidet og holder på med forretningsplanen og markedsundersøkelser.

Til nå har jeg fått gode tilbakemeldinger og alt tilsier at det er marked for dette.

Jeg ønsker å opprette en facebook side til nettmagasinet mitt, men lurer på om det er lurt å gjøre dette før magasinet er lansert, eller om det er mest hensiktsmessig å vente til siden er oppe og går?

Det jeg tenker i forhold til å lage denne siden nå, er at jeg ønsker å opprette en "kundegruppe" så tidlig så mulig, samt at folk skal få mulighet til å følge prosessen og få innsikt i når det nærmer seg lansering o.l.

Så da lurer jeg som sagt på om noen har peiling på om dette er hensiktsmessig eller ikke?

Setter pris på tilbakemeldinger rundt dette;)
 

picxx

Well-Known Member
Det gjør ingenting om du oppretter en facebookside før du er ferdig med nettsiden din.
Det er faktisk bare en fordel.
Da kan du skaffe deg tilhengere på facebooksiden som allerede er intressert i temaet når din egen side er klar for å publiseres. Ikke tenk så mye på at dette er to sider som skal knyttes sammen. Bruk heller facebooksiden som en "temaside", som du _også_ blant annet bruker til å markedsføre din egen side på.
Blir det bare en masse streaming av artikler du allerede har skrevet på nettsiden din på facebooksiden går folk lei.
 
En ting du må huske på er at det ikke er alt for lett å få byttet navnet på Facebooksiden din når den først er laget. Så tenkt litt på hva navnet skal være.
 

picxx

Well-Known Member
En ting du må huske på er at det ikke er alt for lett å få byttet navnet på Facebooksiden din når den først er laget. Så tenkt litt på hva navnet skal være.

Det er jo bare å opprette flere det :D
 

picxx

Well-Known Member
Såvidt jeg vet er det ikke i det hele tatt mulig (etter at du er over et visst antall medlemmer)

Alt er mulig. Det som ser umulig ut tar bare litt lengre tid.
 
Topp