Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fadderbarn.info selges

Dag Frogner

Supermedlem
Jeg selger nettsiden Bli fadder i dag | Fadderbarn.info

Som du sikkert har skjønt allerede, er dette en nettside med info om det å ha fadderbarn. Nettsiden er fiks ferdig, godt SEO-optimalisert og godt tilpasset både mobil og nettbrett. Det ligger nå 7 unike artikler der, samt litt informasjon om de fadderorganisasjonene som er aktive hos aff-selskapene.

Plan Norge har også sin egen underside på nettsiden, men jeg har deaktivert den, siden det pr dags dato ikke finnes noe aff-selskap som har avtale med Plan. Dette er noe som stadig er i endring, og jeg vil tro at Plan kommer tilbake om ikke lenge da de er et av organisasjonene som har vært ved lengst.

Dette er forøvrig en av de nisjene som betaler best pr lead.

Minstepris: 3500,- eks mva.

Bud taes enten direkte i tråden (helst) eller pr pm.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hei Dag. Minstepris ja, men jeg er ikke gjerrig for ingenting. Byr 2500 eks. mva. Tilbudet står ut dagen i dag 27. juni :)

Er forøvrig stolt over at fadderbarnet mitt gjennom mange år snart er på vei ut i den store verden, godt hjulpet av noen slanter her fra heimen.
 
Ser at den rangerer bra i søkemotorene, og for riktig kjøper kan dette bli en gullgruve.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Dersom man kjenner litt til beslutningsprosessen når det gjelder å "anskaffe" seg fadderbarn, vil man nok måtte gå ut fra at slike avgjørelser sitter "langt inne" hos folk.
 
Jeg ville satt opp remarketing på denne siden, som du sier er det mange som gjør research før de gjør dette. Sjansene for at man er innom en side som dette bør være høy.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Byr 3200 kr eks. mva. (tilbudet er gyldig ut dagen i dag).
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Haha, kjører på med 3500 kr - gyldig ut dagen i dag. My final offer.
 
Topp