Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Faktura

Saida80

Medlem
ok.tusen takk for svaret.:) Men hvis jeg velger paypal og i fremtid vil bytte til dibs koster det noe da?
 
Kjører selv Paypal, Klarna og forskuddsbetaling nå. Ca 40% betaler med Paypal, 40% med Klarna og 20% med forskuddsbetaling. Kuttet ut oppkrav for en stund siden, ble rett og slett for mange pakker som ikke ble hentet. Taper muligens noen salg på ikke å ha oppkrav, men tror uansett det går opp i opp med kostnader og ekstra jobb uhaventede pakker gir.

Er som noen sa sånn at de som ikke blir godkjent av Klarna og ikke vil betale med kort ofte ikke henter pakken når de velger oppkrav.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
@saida80: det vil selvsagt ihvertfall fremdeles koste det samme i mnd som det ellers ville ha gjort, hvor mye de forskjellige leverandørene skal ha for å legge det til vil nok variere en del, men noe bør du regne med. I alle fall ville jeg egentlig tro (nb: jeg driver ikke nettbutikk selv, men lager mye nettsider for andre) at den beste løsningen er omtrent som tinkerbell gjør det, men helst med vanlig kortløsning i tillegg, altså: PayPal+DIBS eller NETS+Klarna, og evt forskuddsbetaling direkte til bankkonto i tillegg.

Hva slags nettbutikk er det du tenker å drive egentlig, dvs hvor mange forskjellige varer osv?
 
U

UglyKidJoe

Guest
Ikke glem at hvis du skal bruke dibs, nets, payex osv må du inngå avtale med en kortinnløser, noe som også koster penger.
 

Saida80

Medlem
ok,takk for svarene. Jeg kommer til å selge litt forskjellig, hånlagde varer fra et utlandsk land. interiør, skinnvarer ,smykker, hudprodukter osv.
 
Topp