Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Familienettsted vurderes solgt

Bjørnar

Gründer
- etablert nettsted / forum
- mellom 9000 - 16000 sidevisninger pr mnd de fire siste mnd
- familie-tema på siden
- ønsker ikke å gå ut med domenenavnet public, av åpenbare grunner
- prisantydning 8000,- eks mva
- inntjeningen har vært annonsører, samt adsense. jeg har solgt litt selv til fastpris, har tjent 2000,- eks mva for 12mnds avtale. stort marked for dem som vil selge litt selv. adsense har vært heller labert, kanskje en hundrelapp pr mnd.
- selges grunnet noe overarbeidet for tiden og jeg klarer ikke å ta meg tid til dette prosjektet.
- forumet kjører vBulletin
- webhotell og lisens på vbulletin løper ut en gang på nyåret
- ingen analythics, men kjører Piwik statistikk for å dokumentere tallene oppgitt over her.
- domenenavn og bud tas på epost jbb@yet.no
- generelle spørsmål som ikke identifiserer nettstedet tas i tråden
- selger ikke nødvendigvis til høyeste pris, men forbeholder meg retten til å selge til den jeg ønsker
 

Bjørnar

Gründer
@olafmoriarty: Typisk småbarnsfamilier, aleneforeldre osv. Beklager noe uklarhet der.
@to-ov: webhotellet og domenet koster vel noen hundrelapper i året, samt lisensen til vBulletin er vel på en tusenlapp om jeg ikke tar feil? Bortsett fra det; nada.
 

Bjørnar

Gründer
korrekt, det er moderatorer og en administrator. de følger helt sikkert med, de fulgte også med når jeg kjøpte nettstedet, de fjerner spam og følger med. ingen konkrete avtaler med dem foreligger.
 
U

Uregistrert

Guest
Dersom du skal selge noe så er det vel naturlig å gå ut med hva dette er og hva domenenavnet heter. Det er antagelig ikke mange som vil kjøpe noe "usett" !!
Legg ut domenenavnet så man har en mulighet for å kunne foreta en skikkelig vurdereing. Det holder ikke med at noe går ut og sier at "dette er bra saker"
 
Dersom du skal selge noe så er det vel naturlig å gå ut med hva dette er og hva domenenavnet heter. Det er antagelig ikke mange som vil kjøpe noe "usett" !!
Legg ut domenenavnet så man har en mulighet for å kunne foreta en skikkelig vurdereing. Det holder ikke med at noe går ut og sier at "dette er bra saker"

Send en PM så får du sikkert greie på det. Han ønsket altså ikke å legge det ut public bare. Selvfølgelig regner heller ikke han med at noen kjøper det usett.

generelle spørsmål som ikke identifiserer nettstedet tas i tråden
 

Bjørnar

Gründer
@uregistrert: som du sikkert forstår, er det ikke ønskelig å gå ut med domenenavnet public. send pm / epost.

statistikk er tilgjengelig, fås også på pm / epost.

prisantydning er hva det er, en antydning - ikke fasit.
 

Bjørnar

Gründer
Da tror jeg at jeg har svart på alle eposter og PM'er. Dersom noen føler seg glemt nå, så gi meg et dytt i siden, så får vi rettet det opp :)

Bjørnar
 
U

Uregistrert

Guest
dytt. Er noe galt med registreringen her, men sendte deg en mail for noen dager siden. :)
 

Bjørnar

Gründer
mail blir besvart kjapt - har vært unntakstilstand i jula - har vært så mye god mat at mail etc har blitt nedprioritert :)
 
Topp