Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feedback ønskes!

hansson

Langveisfarende
Enig med Msites at det er mye på en gang. Jeg ville låst slideren nederst på siden. Bakgrunnen bak hovedslideren er a) tung b) rotete c) forutsetter transparente png-er oppå som også er tunge b) reduserer lesbarheten på hvert av lysbildene (jeg ville ha laget hvert av lysbildene som en png/jpg med evt. bakgrunnsdekor innbakt i bildet.

Når man klikker på menyen og f.eks. > om oss > ansatte blir det voldsomt mye scrolling. Menyen blir stående og forstyrrer lesingen. For å lukke menyen igjen prøver jeg å klikke på "Meny" og da scroller siden bort fra der jeg var. Det virker som en bug? Litt vanskelig å vite at man må treffe akkurat på minustegnet for å lukke menyen igjen.

Klikker man på Om prosjektet inne på referanser scrolles man til en tilfeldig side, virker det som.
 

Jazz

Medlem
kreativ design, liker at den er forskjellig

men det er for mye fram og tilbake med animasjonen. Bruk heller noe ajax til å laste opp innholdet når man går fra en side til en annen, ellers blir det skikkelig mye bevegelse.
 

hansson

Langveisfarende
Phillip, videokritikken du lager er interessant, men du stopper for tidlig. Jeg får ikke inntrykk av at du er kommet til konklusjonen før du avslutter. Dette gjelder også den for Genc, men denne her var spesielt kort. Du så f.eks. ikke på noen undersider, kun på fronten!
 
Hei Hansen,
Yes I understand you,
However, sometimes I only go more into it if it feels right for me (sometimes i make 40 videos a day)
Thankyou for your comment,
 

Britta

stoffdronning
Jeg synes det er merkelig at jeg ikke kommer direkte på en webside, men at jeg står foran døra og må velge et språk først.

Har jeg gjort tar det kjempelang tid å laste....hadde jeg ikke vært der for å si noe om sida hadde jeg klikket meg vekk allerede nå. (Telenor Basis bredbånd).

Hmmm...beveger seg først ingenting og plutselig rusher det så fort at jeg nesten ikke få lest dette der.

Jeg liker design til sida, men jeg synes usability er ikke helt overbevisende. Eller jeg er for gammel og ikke i målgruppa ;-)

Hilsen, Britta
 
Topp