Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feedback på gullsmed side

quicktech

Medlem
Hei!

Vi har jobbet med en ny side til en gullsmed kjede i et par mnd og de er nå lansert. Jeg tar gjerne i mot feedback, ris og ros.

Gullsmed E Berglihn - Ledende gullsmed på Sørlandet. Forretningen ligger i sentrum av Kr.sand på hjørnet Gyldenløvesgt./Kirkegaten. Tlf 380 23 878.
Gullkilden

vi har laget et design og rammeverk som begge sidene bruker. Egentlig bare logo og noe innhold som er anderledes. Det kommer på en del butikker fra samme kjede snart så det er fint med tilbakemeldinger før den tid.
 

comichael

Medlem
Flotte sider. De laster litt tregt, men det kan være tilfeldig. Dere kan sannsynligvis mangedoble trafikken (og salget) dersom dere får hjelp til å optimalisere sidene for søkemotorer. Det er flust av folk som kan hjelpe dere med dette her på forumet, profesjonelt eller i form av råd.
 

Fredrik

Medlem
Ja sidene laster helt utrolig tregt. I tillegg når jeg går inn på diamanter>ring så får jeg en scrollbar til høyre. Jeg regner med at dette skal fikses opp i.

Navigeringen er elendig. Forsøk å trykk om oss. Her må du trykke to ganger. For meg virker det som at innhold ikke er lagt ut ennå? Det finnes jo bare bilder. Faktisk når jeg sjekker så finnes det bare en meny på toppen og så er det bare bilder som er for store og må scrolles til høyre.

Footer ville jeg fjernet deres navn gajaki og hawkbay. Dette var ekstremt fremtredende og fjernet attention fra kunden deres.

Bortsett fra dette så er selve designet kurant men jeg savner en del funksjonalitet.
 

quicktech

Medlem
Takk så langt,
@Fredrik : hvilken oppløsning kjører du?

Navigering er noe svakt ja, dette med at man må klikke to ganger er på vei ut.
Det er etter kundens forespørsel lagt høyt fokus på bilder og lite tekst. Derfor er mange av produkt seksjonene stort sett bare bilder og navn/pris.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
1: La linkene til design/utvikler være grå som resten av teksten i footeren, så finner de som er interesserte dem, men blir ikke like påtrengende som nå (generelt fin regel: denne typen linker og info bør være så synlige at de som er interesserte finner dem, men andre skal ikke legge merke til dem.)

2: selv når jeg maksimerer vinduet på en 24"-skjerm får jeg scrollbar, se vedlegg (safari 4.0.5)

3: ...og ja, de er virkelig håpløst trege, det der kommer til å koste *MANGE* kunder
 

testdriver

Ha det bra..
Hm, når jeg blar i diamantringene her, så hopper ting litt opp og ned. Ville kanskje lagt bildet i en ramme med statisk høyde og brdde.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Første jeg så var et svært bilde av en pen dame. Nice. Klikket så (to ganger fordi menyen er elendig) på om oss, og fant bildet av en lys dame som så veldig bra ut. Nice.

Ellers ble jeg forvirret. Hva skal jeg her inne? Er det for å se på bilder av greier? Er det greia?
 
Topp