Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feedback på Guttemammablogg i WP

Hei

Har nylig opprettet en blogg i wordpress, Mammas gutter. Er ganske fornøyd, men mangler foreløpig den store trafikken :eek:(
Ennå er det et par små-ting som jeg ikke klarer å installere, som f.eks en "følger"-liste. Ser at veldig mange andre blogger har dette, tror det er en auto-set up i blogger og bloggspot...

Uansett, blir veldig takknemlig om noen kan gi meg litt feedback på siden min, og kanskje komme med noen tips til forbedring (og råd som kanskje kan øke trafikken litt :eek:)

Tusen takk!
 

Ole Avranden

utvandret
Tilbakemelding: Jeg faller vel et godt stykke unna målgruppen til dette nettstedet, så jeg vil ikke uttale meg så mye om innholdet, men bloggen ser bra ut da.

Trafikk: Når det gjelder å få trafikk til en slik blogg tror jeg den beste måten er å være aktiv på forum/blogger med samme tematikk. Over tid vil du da kunne bygge opp en del faste besøkende.
 

metallian

Medlem
Jeg er også på jakt etter en brukendes "følg bloggen" mulighet som trådstarter.

Synes forøvrig bloggen var ryddig og grei- personlig ville jeg foretrukket at flere innlegg viste uten at jeg måtte scrolle, altså en "les mer" funksjon slik at bare et lite bilde og litt av teksten vistye. (Litt slik nettavisene gjør det om du forstår, men det er en personlig mening altså)
 

Msites Ltd

Livsnyter
Hei

Har nylig opprettet en blogg i wordpress, Mammas gutter. Er ganske fornøyd, men mangler foreløpig den store trafikken :eek:(
Ennå er det et par små-ting som jeg ikke klarer å installere, som f.eks en "følger"-liste. Ser at veldig mange andre blogger har dette, tror det er en auto-set up i blogger og bloggspot...

Uansett, blir veldig takknemlig om noen kan gi meg litt feedback på siden min, og kanskje komme med noen tips til forbedring (og råd som kanskje kan øke trafikken litt :eek:)

Tusen takk!

Vil tro du har mye igjen for å være aktiv på en del "mamma-forumer". Legg bloggen din i signaturen på disse forumene og post regelmessig i forumet, så skal du se trafikken på bloggen din øker.

Et annet tips er å finne 2-3 andre som blogger litt om det samme og gjesteblogge hos hverandre ;-)
 

zapotek

Medlem
Fin blogg. Det jeg ville gjort var å laget mer luft rundt teksten. F.eks. "Om meg" biten i sidebaren. Her bør du ha litt luft både på venstre og høyre side (bør også være 2 avsnitt her). Blir veldig tungt å lese slik det ser ut nå. I bloggpostene har du midstilt teksten? Hvorfor? Det er nesten alltid en dårlig løsning.

Det er en trafikkmaskin av en nisje du skriver om, så det er absolutt mulig å skaffe masse trafikk. Post regelmessig gode poster + vær aktiv på diverse mammaforum så skal du se at dette blir bra :)
 

testdriver

Ha det bra..
Samme her, i Chrome og FF. Det er susnet.se/susnetstat.js sin feil, virker det som.

Fikk i tillegg en bad request:
p7rjrrl49ose4gob99eonlvp0drmce3d.a.friendconnect.gmodules.com/ps/ifr?container=friendconnect&mid=0&nocache=0&view=profile&parent=http%3A%2F%2Fmammasgutter.com%2F&url=http%3A%2F%2Fwww.google.com%2Ffriendconnect%2Fgadgets%2Ffriendbar.xml&communityId=3575496282605726626&caller=http%3A%2F%2Fmammasgutter.com%2F&rpctoken=1871675357
 
Topp