Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feedback på porteføljeside

Mr.Dude

Medlem
Personlig synes jeg den teksten ikke ser bra ut, du bør se på en annen måte å formidle det budskapet, resten av side er jo bra. Og ut fra porteføljen ser det jo ut til at du har laget mange veldig bra sider.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Selve siden er flott, den viser at du veldig flink til det du driver med og den går rett på sak. Jeg savner allikevel litt mer personlighet. Når jeg jakter etter nye personer å samarbeide med å forskjellige prosjekter liker jeg å vite litt om de først. Bare et bilde av deg sier mye om deg som person (vi har jo alle en tendens til å legge folk vi møter for første gang i forskjellige stereotype kategorier).
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg hadde brukt litt mer plass mellom bildene, og lagt en grå linje rundt bildene.
Ellers er jeg enig med Kenneth som påpeker at det må til mer personlig info. Det kan godt ligge på en annen side, bra med denne som første side.
Artig å ikke ha en resized screenshot av sidene :)
 

Svendsen

Medlem
Når du sier teksten ikke ser bra ut, tenker du på hva som står skrevet eller hvordan den ser ut?
Personlig synes jeg den ser ok ut. Tar heller ikke for mye oppmerksomhet, da jeg vil ha full fokus på arbeidene.

Dreyer:
I so agree on that. Skal få ordnet litt mer personlig informasjon så snart jeg får tid. Har litt for mye å ta tak i på fastjobben, men skal se om jeg får noen minutter frihet innimellom.

Pong:
Prøvd med både større og mindre mellomrom mellom bildene, men når jeg har større så faller det litt ifra hverandre, noe som er en av grunnene til jeg følte denne passet. Border helt rundt føler jeg blir et hakk for mye for å merke arbeidene, da allerede kantene på bildene, i tillegg til dotted øverst og den tykke linja under markerer de ganske så godt.

Ja jeg vil jo folk skal se skikkelig hva jeg har lagd, synes det blir litt feil å ta resized bilder da:)


Takk for kommentarer!
 
Topp