Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feil med TD tracking?

Andre som har tjent lite på TD i det siste? Skjønner ikke helt dette her, innholdet på sida mi er bedre enn noen gang, jeg ranker godt, har besøkende, men nær null konverteringer. Kan for øvrig legge til at andre nettverk jeg også reklamerer for fortsatt konverterer..
 

picxx

Well-Known Member
Nå har vel aldri august og september vært de månedene som har konvertert noe særlig bra da (feriepenger/skattepenger oppbrukt, skolestart, start på jobb etc.), men utover det har jeg ikke sett så veldig med nedgang. Eneste jeg har reagert på er antall visninger, for der er det gått ned fra rundt 500K i uka til ~100K i uka, så lurer på om de har sluttet å inkludere scriptede tekstlinker (isales linker) i antall visninger?
 

pleb

Medlem
Jeg opplever en sterk (veldig sterk!) nedgang i antall sidevisninger, men en oppsving i inntekten. Det er tydelig at det er et eller annet her som ikke registreres likt som tidligere.
 
En annen ting jeg har sett er at det kommer penger inn på TD-kontoen min, men det blir ikke registrert i statistikken.
 
Konverteringene mine har tryna fullstendig de siste dagene. Aner ikke hva som foregår. Andre som erfarer det samme?
 

picxx

Well-Known Member
Det var jamnt over veldig dårlig med salg siste del av september.
De siste dagene (2-3) har det derimot tatt seg opp igjen.
Kanskje folk har fått lønning? :D
 

pleb

Medlem
Hadde tenkt til å lage en tråd om det. Jeg har rundt ~150 klikk nå uten noen salg. Vanligvis pleier jeg å ha salg per tiende klikk. Her er det 99% sikkert noe som har bugga seg.

Rett og slett unaturlige tall om dagen.
 
Jeg får registrert en og annen hundrings inn på konto, men det står ikke at jeg har hatt noen salg. Fjollete opplegg, og utrolig irriterende. Skal man vente til TD finner det ut sjøl, eller skal man ta en telefon? Bah.
 

pleb

Medlem
Jeg kjører KUN tradedoubler-annonser som er svært knyttet til det nettsiden handler om. Og for å bare presentere denne ukens tall:

Visninger: 2809
Klikk: 110
Unike besøkende: 39
Salg: 0

Er det ikke også en utrolig og unormal forskjell på antall klikk og unike besøkende?
 

picxx

Well-Known Member
Er det ikke også en utrolig og unormal forskjell på antall klikk og unike besøkende?


Mnjæsh.... unike besøkende ligger stabilt på ca. 40% av klikk for meg.
Det ser det jo ut som om det gjør hos deg også.
Likevel er det veldig lave tall å basere noe på med 110 klikk på ei uke.
Mye kommer jo også an på hvor relevant det er, hvordan du selger og en del andre faktorer.
I et annet program har jeg f.eks. en konvertering pr. 30 visninger....det er noe man bare kan drømme om hos et CPA nettverk.
 
Topp