Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Feil pixel og hvorfor ser jeg ikke firmaets stories i min private feed?

em8568

Medlem
Jeg jobber for en hudpleiesalong som har en FB-side - hvor jeg har et par issues som irriterer meg - og jeg klarer visst ikke å løse det selv:mad:.

Når jeg oppretter annonser, så dukker det opp en metapixel som tilhører firmaet jeg hadde tidligere (som er inaktiv).
Hvordan kan jeg blir kvitt den inaktive pixelen? Når jeg går på "opprett annonse" - kommer det info om at jeg samhandler som meg selv (ikke firmaet).

Samt dette; om innstillinger jeg gjort på min private profil påvirker firmasiden i noen grad? Plutselig får jeg ikke opp firmaets stories i ferden øverst på FB lenger (når jeg er "meg" på FB) - jeg må inn på firma siden, trykke på profilbildet - "vis historie" - så "klikk for å se historie" - og antall som ser storyen er også veldig få plutselig. Har jeg gjemt dette? Jeg er ikke sidens eier, men står som administrator.

Jeg har stengt av mye på min private profil, er veldig restriktiv der mtp hvem som kan se venner, hvem som kan se min aktivitet som privatperson etc. Kan dette ha sammenheng? o_O
Setter umåtelig pris på innspill her:)
 
Topp