Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Ferdige nettsider

pleb

Medlem
Hvordan er inntjeningen?

Ser at du både benytter deg av affiliate- og adsense-annonser. Stor eller liten inntjening? Og; følger Wordpress-themesene med i pakken du selger? Eller er det gratis-themes?

Vurderer å kjøpe et par av dem.
 

Val1

Medlem
Disse er relativt ny og har derfor ikke mye trafikk. Grunnet andre prosjekter vil jeg kvitte meg med disse som jeg kjøpte for samme prisen for noen måneder siden. De ble kjøpt som et test, men jeg ser at det blir for teknisk for min smak.

Potensiale for inntjening ligger der for de som har tid til å drive med søke optimalisering.
De fleste av sidene er koplet opp mot Amazon affiliate account, samt finner du eget ebokprodukt på HoldemPlay.info. Mange flere ebokprodukter kan legges opp på siden for de som gidder å bruke noen minutter på det.
Det som ligger av artikler er ikke originalt for siden. Det følger med i pakken for de som kjøper nettside følger over 700 web templates, 10,000 pluss ebøker som omhandler alle emner og hundrevis av artikler som kan puttes opp på nettstedene.

Private label rights rights på alt! Du kan putte navnet ditt som forfatter.

Hvis noen er kun interessert i denne bokpakken får de ta kontakt med meg for flere detaljer, pris ca 300 kr.
 

zapotek

Medlem
Potensiale for inntjening ligger der for de som har tid til å drive med søke optimalisering.

Dette er jo nytteløst når alt er duplikatinnhold som ligger på ørten andre sider...
 
Topp