Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fieldset rundt poster i Wordpress

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Heisann...
Jeg har en liten sak jeg er ganske nysjerrig på.
Som dere ser på bildet, så har jeg satt 2 røde rammer ca i det området jeg kunne tenke meg at det hadde vært en ramme rundt hver post.

eksempel_fieldset.png


Det er vel ikke noen av dere som vet hva jeg må gjøre for at disse skal komme på alle postene mine?
For dere som ikke har lest overskriften ordentlig, så gjelder dette wordpress. ;)

For å se det hele på en litt enklere måte så er det denne jeg prater om.

- På forhånd, tusen takk for hjelp :D
 

Ole

Medlem
Så vidt jeg kan se ut av html'en til siden din må du definere rammen og marger i css-koden "item_class"
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Oops... Jeg klarte å glemme at jeg er amatør på css.. Har akkurat lært meg en liten bit, men veldig lite...
Det hadde vært utrolig kult av deg om du kunne gjort sett i filen om hvor dette skal ligge og sånn.... Eventuelt ligge inn noe sånn ca slik som jeg viser på bildet, om det ikke krever for mye arbeid?

CSS-Filer ligger her

På forhånd, sier jeg tusen takk for hjelp. ;)
 

Ole

Medlem
Jeg får ikke sett helt hvordan koden faktisk blir siden jeg ikke kan kjøre det fra din server, men du kan prøve med dette

Kode:
#blog_center .item_class{
	width:100%;
	padding: 10px;
	padding-bottom:15px;
	float:left;
	border: 2 solid #FF0000;
	margin-bottom: 10px;
}

"Kommenter ut" den koden som ligger der nå, legg inn koden over, og test om det funker...
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Takk for svar.
Jeg forsøkte det du skrev over, og den lille biten ligger faktisk allerede i kildekoden enda.
Problemet er bare at det faktisk ikke er en eneste forandring på sidene.
Dette er css-fila nå.
Du ser at koden er der, men ingenting er anderledes.. :(

Jeg forsøkte å søke faktisk å bruke forkjellige slike "fargekoder" også, men uten resultat.

Om du orker, kan jeg gi deg tilgang til ftp-serveren, slik at du på en lettere måte kan sjekke ut om du får det til å fungere. - Ville satt stor pris på det :)
 

Ole

Medlem
Ser jeg har glemt en "px".
Bytt ut border-linja med

border: 2px solid #FF0000;

Se om det hjelper...
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Nei, tidig.. :p :D
Jeg må bare få sagt tusen takk for hjelpen... Det er utrolig så mye godsaker jeg lærer her på webforumet for tiden... :D

Takker for hjelpen ! :D

- Må bare si at det var litt tidig at den kom 110% akkurat der jeg ville ha den.
 
Sist redigert:

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Det var igrunnnen veldig bra du sa. Har akkurat fått sendt en mail avgårde til Google. :)
 
Topp