Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Finne innhold på siden

onlyme

New Member
Hvordan finne en bestemt url på siden? den er lang men inneholder en tallkombinasjon f.eks. 102598. Litt vanskelig hvis jeg har 10k linker på området.

Problemet er at jeg selger trafikk til en bestemt tubeside som endrer tallkombinasjonen i url med gjevne mellomrom. Dette gjøres for at de skal unngå å få tilsent masse trafikk fra bad country sider som ikke er godkjent partner.

Via konto får jeg bare oppgitt nummeret. Linken er ikke død, men innholdet borte vekk.
 

zapotek

Medlem
De du selger trafikken til må jo ha et system for dette. Ellers blir det jo umulig. Tror det er lettere å spørre dem enn oss...
 

onlyme

New Member
De du selger trafikken til må jo ha et system for dette. Ellers blir det jo umulig. Tror det er lettere å spørre dem enn oss...

Systemet er at de oppgir nummeret, og da regner jeg med at det finnes en enkel måte å finne linken på webområdet mitt. Bare det at jeg ikke vet det.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Det er jo alt etter om du har laget en phpbasert løsning til det (noe du burde ha gjort).

Evt kan du åpne i notisblokk og trykke på søk, for å så velge søk og erstatt
 

picxx

Well-Known Member
Vet ikke om jeg har forstått deg riktig, men du finner ikke en link på din egen nettside?

Regner med du bruker en eller annen form for innholdsstyring på siden din, og da vil det vel finnes en søkfunksjon der du enkelt kan finne freem til linker du har publisert på din nettside.
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Hehe, det enkle er ofte det beste? :p

(Du kan takke meg med å gi meg ryktepoeng:p (den lille vekten oppe i høyre hjørne av posten min) hehe)
 
Topp