Kjapp og trygg hosting for Wordpress

firmasiden.no - hva kan det være verdt?

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Kan jo være kjekt om noen ønsker å bygge en informasjonsside for firmaer, lignende firma.no. Tror ikke markedet er så enormt for det, da det er veldig mye jobb for å komme i gang og mye man må holde seg oppdatert på for å kunne gi ut god informasjon..
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Tror jeg hadde gitt 100 kroner for den - firma-siden.no er også ledig.
For at det skal være verdt noe mer for meg, må den være kjent.

Jeg har noen tanker om hvordan det kan være enkelt å komme seg opp nokså snart - man har som forretningsdrivende nemlig informasjon på mange sider (gulesider, brreg, osv).
Kjekt med 1 oppdateringsside som sender ut til alle disse sider, som har en oversikt over alle disse sider, som spider andre sider for ditt foretaksnavn osv osv...
Samme gjelder for annonsemarkedet for eksempel - zett, finn, m.m.
 

Corzani

New Member
Firmasiden.no er et helt okå domene, problemstillingen er at det finnes så mange søkemoterer for norske bedrifter. Det skal sies at di andre søkemotorene ville kanskje hvert villig til å gitt en tusen lapp for det, forså og route all trafikk derfra inn til deres sider.

Utover det tror jegi kke domenet har noen spesiell verdi, før du eventuelt lager noe interessant der å kan selge det ink. at det har ca 100 hits per dag.

Da vil du kanskje nå inntil 5 til 10 tusen for domenet.

Lykketil.
 
Topp