Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flash / presentasjon

allendo

New Member
Hei,
epoq.no er et eksempel på en nettside som har presentasjon av kjøkken i flash:
Om kjøkken på nettet fra Epoq - Kjøkkenlaboratoriet

Finnes det noen tilsvarende ferdige flashløsninger / templates som kan benyttes til en "rimelige" penge? Jeg har sjekke litt på Flash Components - ActiveDen men ikke funnet noe som egner seg særlig.
Finnes det andre lignende ressursider med (avanserte) flash komponenter?


Noen som har en idé om hva det vil koste å få en tilsvarende løsning som for epoq.no (tenker da på presentasjons-siden for kjøkken etc, og ikke hele nettsiden)?
 
U

Uregistrert

Guest
eh...
Ser for meg at kjøkken-planlegging-løsninger som hth.no, norema.no og epoq.no (som nevnt her) er temmelig omfattende å utvikle i flash.

Tviler sterkt på at noen er interessert i å gjøre slikt for småpenger (noe jeg heller ikke er ute etter).

Om noen her inne kjenner til nettsider (gjerne utenlandske, til ikke altfor avskrekkende priser) som kan lage flash komponenter som har likheter med hth/epoq sin kjøkkendesigner, legg gjerne igjen en link.
 
U

Uregistrert

Guest
Takk for svar til begge to.

Jeg tenkte kanskje det fantes ferdige flash-templates/maler som kunne videreutvikles og brukes til dette formålet. Flashden.net har noen bra galleri-komponenter som kan modifiseres, men det blir likevel ikke helt slik jeg hadde tenkt. Skulle gjerne hatt noen flash-templates/komponenter som var mer rettet mot "modellering" av interiør etc.

/allendo
 
Topp