Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flere avtaler

Røyrås

Medlem
Hei.

Ny i gamet.

Kan noen fortelle meg om det kan brukes affiliate-avtaler fra forskjellige leverandører på samme side?:confused:
 

Keanu

Geek
Bare pass på å følge reglene, f.eks. om du bruker AdSense, ikke bruk annonser fra andre som kan forveksles med AdSense-annonser.

Velkommen. :)
 

sKrud

Meget sliten student
Velkommen:) Tror det meste er sagt her... Men husk å sette deg inn i avtalene hos de forskjellige leverandørene..

Du kan jo begynne med å registrere deg hos Tradedoubler og Adsense, siden disse er de mest bruke her i norge..

Sign up link finner du i min signatur.

Lykke til..

-morten
 

Mats@TD

Medlem
Du kan melde deg opp på så mange affiliatenettverk/annonsenettverk du selv ønsker, men som nevnt over i tråden må du være litt varsom med noen nettverk - deriblant Google Adsense. Google Adsense tillater ikke å ha flere kontekstuelle annonsører på en side. Det kan være viktig å lese avtalene (også det med liten skrift) i de nettverkene du melder deg opp i slik at du ikke bryter avtalene.

I TradeDoubler er det ingen slike klausuler og du står fritt til å benytte deg av TradeDoubler, Google Adsense, Advertising eller andre nettverk.

Lykke til og spør når du lurer på noe!
 

Mats@TD

Medlem
Ja, det stemmer forsåvidt :) Men som regel ser alle kontekstuelle programmer like ut. Jeg har ikke forstått om Google ikke tillater at man bruker konkurrenter samtidig eller ikke.

F.eks. kan man bruker Google Adsense og konkurrerende nettverk samtidig hvis disse roteres gjennom f.eks. OpenAds og dermed ikke vises samtidig?
 
Topp