Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flere Domener

seastart

Medlem
Hei, Jeg begynner å bevege meg inn på et område da jeg trenger flere domener en de jeg har i dag. Er det noen måte å få mange domener for en billig penge? kan sikkert lese meg opp til noe men har ikke tid til det. Noen tips om hvordan jeg bør gå frem.
 

seastart

Medlem
Takker

Jo det er forsåvidt greit, men jeg trenger 8-10 domener på en nisje jeg prøver ut, og med ca 400 pr år pr domene så blir det jo litt dyrt. Selfølgelig hvis det virker slik jeg har tenkt så kan det jo være en billig investering, men det gjennstår å se :)
 

seastart

Medlem
Takker alle for lynraske svar. Jeg har ikke hatt så mange domener tidligere, men leser meg litt opp her på forumet at jeg kan ha flere domener på en host, hvordan gjør jeg det? da blir jo regne stykket noe helt annet en 400 kroner på år
 

Bjørn

Domenespekulant
Skjønner ikke helt spørsmålet/problemet. Opprett bare en konto hos en host, f.eks. domeneshop.no. Velger du domeneshop.no trykker du bare "Registrere nytt" og fyller inn navn på de ønsker under "Bulk registrering", da kan du registrere flere samtidig på en svært enkel måte. Pris 140,- pr. domene (hvis .no), ellers er prisene lavere for eks. for .com-domene kr. 90,- pr. år.
 

Tonny Kluften

Administrator
Takker alle for lynraske svar. Jeg har ikke hatt så mange domener tidligere, men leser meg litt opp her på forumet at jeg kan ha flere domener på en host, hvordan gjør jeg det? da blir jo regne stykket noe helt annet en 400 kroner på år

Ok, du skal ha både domene og webhotell. Da kjøper du 10 stk. på domeneshop og oppretter et billig webhotell på f.eks. host1.no, du trenger kun 1 av det billigste webhotellet til alle 10 domenene. Så er du i gang. :)
 

Bjørn

Domenespekulant
Ok, du skal ha både domene og webhotell. Da kjøper du 10 stk. på domeneshop og oppretter et billig webhotell på f.eks. host1.no, du trenger kun 1 av det billigste webhotellet til alle 10 domenene. Så er du i gang. :)

Det samme kan du gjøre på Domeneshop også, noe som er enda enklere. Da har du alt samlet på et sted, og du trenger kun 1 webhotell til alle domener.
 

knippsen

Medlem
Det samme kan du gjøre på Domeneshop også, noe som er enda enklere. Da har du alt samlet på et sted, og du trenger kun 1 webhotell til alle domener.

Kan man ha tilleggsdomener på webhotell hos Domeneshop? Jeg trodde det ikke var mulig?
 

Bjørn

Domenespekulant
Har man f.eks. 10 domener, så kan man kjøpe 1 webhotell til 1 av de. Lage mapper i www (FTP) for 9 domenener, for så å gå inn i admin og forwarde url til riktig mappe. Enklere enn det kanskje høres ut. URL til domenene som ikke har eget webhotell, kan bli stående også.
 
Topp