Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flink til å markedsføre å håndtere kunder..interessert i business?

ThomasT

Medlem
Heisann folks,

Jeg jobber med ett nytt konsept på vegne av webexpressen.no
Vi skal lage en ny løsning "Webexpressen Go"

Hvor vi tilbyr magento, joomla og ett prosjektverktøy til å starte med. Dette blir en self served løsning og ikke en full service pakke. Men en hosting pakke som tilbyr ferdig magento nettbutikk med alt du trenger, design og integrasjoner osv osv.
Joomla sider hvor du kan velge mellom en haug med templates og moduler osv...legg til det du føler for på en hosting pakke og bestiller...par min senere...voila.

Deretter er alt installert ihht det du har valgt. I tillegg har du selvsagt et vanlig webhotell, med cPanel hvor du oppretter epost adr, databaser, subdomener osv som ett hvilke som helst annet.

Det unike er at du får en ferdig nettbutikk og/eller nettside med design og språkpakke, integrasjoner og moduler uten å bruke ett minutt på installere eller bruke mye penger på andre skal gjøre det for deg.
Og til en pris ingen andre er i stand til å matche for tilsvarende løsning. Vi har jobbet 1år med automatikken for å installere disse tingene, og det er blitt meget fleksibelt og kan og skal utvides med mye mer open source produkter.

Dette skal vi lansere til høsten, men er veldig interessert i en/flere som kunne tenke seg å bli med å tjene på dette i form av ett partneskap i systemet. Da vi har som regel litt i overkant mye å gjøre hele tiden.

Trenger da en som kan web generelt, og forstår hvordan man håndterer kunder i form av support og salg.

Kontakt meg på PM for detaljer rundt partner modellen.

Og det fine er at det vil ikke koste deg/dere en krone. Vi tar all kostnad med drift, utvikling servere osv. Her har vi alt ivaretatt på en veldig god måte.

Vi søker driftig person(er) som vet forskjellen på handling og prat.
 
Topp