Kjapp og trygg hosting for Wordpress

.flv vidoer vises ikke

OldHP

Medlem
Jeg lager en side som har videoer på hver html side nærmest derfor er det veldig viktig for meg å løse dette problemet. Avi filer fungerer men ikke .flv, jeg bruker claris 3.0 og videoene er lastet ned fra youtube downloader. Er det en spesiell html kode for .flv filer?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
http://www.youtube.com/t/terms

Regner med at du holder deg til dette? ;)

# You may access User Submissions for your information and personal use solely as intended through the provided functionality of the YouTube Website. You shall not copy or download any User Submission unless you see a “download” or similar link displayed by YouTube on the YouTube Website for that User Submission.
# User Comments are made available to you for your information and personal use solely as intended through the normal functionality of the YouTube Website. User Comments are made available "as is", and may not be used, copied, reproduced, distributed, transmitted, broadcast, displayed, sold, licensed, downloaded, or otherwise exploited in any manner not intended by the normal functionality of the YouTube Website or otherwise as prohibited under this Agreement.
 

OldHP

Medlem
Et spørsmål

Regner med at du holder deg til dette? ;)

# You may access User Submissions for your information and personal use solely as intended through the provided functionality of the YouTube Website. You shall not copy or download any User Submission unless you see a “download” or similar link displayed by YouTube on the YouTube Website for that User Submission.
# User Comments are made available to you for your information and personal use solely as intended through the normal functionality of the YouTube Website. User Comments are made available "as is", and may not be used, copied, reproduced, distributed, transmitted, broadcast, displayed, sold, licensed, downloaded, or otherwise exploited in any manner not intended by the normal functionality of the YouTube Website or otherwise as prohibited under this Agreement.

Trailere er jo gitt av media produsenter som f.eks warner bross eller av filmlagerne selv der youtube egentlig ikke eier rettighetene. De fleste trailerne mine skriver i introen at alle har lov til å ha den traileren så jeg spør: Er det virkelig ulovlig å vise trailere, som jo er gitt av andre enn youtube, fritt?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Jeg tror at du bare ikke kan hente filmene fra YouTube (med mindre det er en download-knapp).
Det handler i såfall ikke om at YouTube eier rettighetene, men om at de ikke vil at du benytter YouTube's tekniske platform/infrastruktur/båndbredde for å hente filmene.
Noe som forsåvidt er forståelig, men jeg leste ikke sålangt at jeg fikk med meg noe om linking/embedding.

Men det kan også kun være ment for at ikke noen tømmer YouTube og begynner med noe konkurrerende..
Kanskje finns det noen caser om dette?
 
Sist redigert:

OldHP

Medlem
Om det

Om det finnes saker der youtube har blitt stjelt materiale fra er det nok helt sikkert og en regel de har er at alt som sendes inn blir youtube sitt, som facebook har også. Men siden de trailerne ikke er private men offentlige tror jeg ikke det er ulovlig, de fleste finnes andre steder på nett også. Tror ikke det er bandwithen de tenker på når folk laster ned filmer via f.eks youtube downloader, siden de har embedded tilbudene så er det nok logoen og ryktet de vil ha, om du embedder en video fra youtube og legger det på din side vil en stor YouTube logo dukke før visningen av videoen.
 

picxx

Well-Known Member
Uff, nærmest sagt. Dette med copyright er jo tatt opp i et uttall tråder her på webforumet, så hvorfor ikke prøve et søk :)
Når du laster OPP noe til youtube bekrefter du samtidig at du har rettigheter på det materialet du laster opp. At et filmselskap laster opp en trailer av sin kommende film betyr IKKE at dette er allemannseie og fritt fram for nedlasting. Det er fremdeles nevnte filmselskap som sitter med ALLE rettigheter på den traileren, så om du laster ned traileren, laster den opp på egen side og viser den der er det helt klart copyright infringment.
 
Topp