Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flyskrekk.org

OldHP

Medlem
Mye bedre nå.. men kanskje du burde legge til info om reiser etc. - så folk kan få inspirasjon til å reise..med så mange affiliate klikk uten salg så er vel kanskje det den eneste måten å gå på.
 

NilsF

Medlem
Flyskrekk.org er en søppelside hvor eieren (antidote), med frekkhetens nådegave, først stjeler åpenlyst, for så å benekte at han har gjort noe galt. Her er en liten sammenligning:

Original tekst fra reiserogferie.no:

Verdt å vite om flyskrekk?
* Moderne flykropper tåler ekstremt mye juling, og kan i alle fall ikke skades av turbulens, som kan sammenlignes med å kjøre bil på en litt humpete vei. Det er derimot svært viktig å bruke setebeltet når det rister.
* Det skal være diverse støy, dunk, «pling» og endring av motordur underveis.
* Flyet styrter ikke om en medpassasjer lar være å skru av mobiltelefonen. Skulle den mot formodning gi utslag på instrumentene vil kapteinen merke det og si fra.
* Flyet har nok drivstoff til å sirkle lenge og eventuelt fly til en annen flyplass om det av en eller annen grunn ikke får lande på den opprinnelige.
* Dersom lyn mot formodning skulle treffe flyet kan det smelle skremmende høyt, men det er ikke farlig. Siden flyet ikke har bakkekontakt passerer lynet gjennom utsiden av flykroppen.
* Om du synes flygeren ser ung og uerfaren ut så husk at de alle har en lang, krevende utdanning bak seg med grundig testing både fysisk og psykisk.



Teksten er kopiert av flyskrekk.org, som skriver følgende:

Litt fakta om fly:
* Moderne flykropper tåler ekstremt mye juling, og kan i alle fall ikke skades av turbulens, som kan sammenlignes med å kjøre bil på en litt humpete vei. Det er derimot svært viktig å bruke setebeltet når det rister.
* Det skal være diverse støy, dunk, «pling» og endring av motordur underveis.
* Flyet styrter ikke om en medpassasjer lar være å skru av mobiltelefonen. Skulle den mot formodning gi utslag på instrumentene vil kapteinen merke det og si fra.
* Flyet har nok drivstoff til å sirkle lenge og eventuelt fly til en annen flyplass om det av en eller annen grunn ikke får lande på den opprinnelige.
* Dersom lyn mot formodning skulle treffe flyet kan det smelle skremmende høyt, men det er ikke farlig. Siden flyet ikke har bakkekontakt passerer lynet gjennom utsiden av flykroppen.
* Om du synes flygeren ser ung og uerfaren ut så husk at de alle har en lang, krevende utdanning bak seg med grundig testing både fysisk og psykisk.
 
Sist redigert:

metallian

Medlem
Jeg syns egentlig det er merkelig at brukeren ikke stenges ute fra WF- vi andre her er jo de som er skadelidende av slikt. Føler det blir som om et bilforum tillot et medlem å selge biler de visste var stjålne.
 
Hei!

Psykisk helse er et spennende tema, men en liten kommentar til nettsiden: Flyskrekk er kun én fobi, og det finnes utrolig mange andre fobier. Fobier er videre kun én type angst av mange forskjellige angstformer. Dessuten er angst kun én type psykisk lidelse av mange ulike psykiske lidelser. Med andre ord flyskrekk er et nokså smalt tema å lage en nettside omkring!

Skal du få besøkende til siden (mer enn kun én gang), er det nok lurt å satse bredere. Ta en kikk på Din portal for psykisk helse - Hjelptilhjelp.no for inspirasjon viss du er interessert i psykisk helse (NB: selvsagt ikke dumt å vite en del om psykisk helse, om man skal lage side om dette tema).

Uansett, lykke til!
 

knippsen

Medlem
Nå må du slutte og kommentere på vær tråd at jeg stjeler fra alt og alle.
Jeg har kopiert fra linkene men etterpå skrevet det litt om og gjort det litt mer mitt eget.
Dog, jeg har gjort en vri på det slik at det ikke ser så mye forskjell på tekstene men alt henger sammen. Noe som er helt lovlig.

Selvfølgelig er det ikke lovlig.
 
Topp