Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Flytte Page "tilhengere" til mine facebook abonnenter på min profil.

Flytte Page "tilhengere" til mine facebook abonnenter på min profil.


Nå har seg slik at Jeg begynner og bli lei og adminstere to kontoer altså min personlig og min tilhenger page. så vil gjerne siden det finnes mulighet nå for at andre enn mine vennner kan abonnere på mine statuser,bildeupdates osv. og vil derfor vis det er "mulighet" for og få mine 534 likes ovenført til min personlig konto det har 6 såkalte abonnenter vil ikke ha noe meldinger om at ikke burde det osv. fordi jeg har tenkt i mellom det:) er dette mulig? skriv i denne tråden!:)
 

picxx

Well-Known Member
Det er helt to vidt forskjellige ting å være fan/like et merke, et firma eller en organisasjon og det å abonnere på feeden til en privatperson, så dette lar seg, som sagt, ikke gjøre.
Det enkleste er vel å sende en DM til alle tilhengerne dine på siden og be de om å abonnere på feeden din, for du kommer snart til å legge ned fansiden?
 
Går det ann og lage enn slags konkurranse med preimer ofc. på facebook pagen at man istedenfor og bli tvunget til og like så blir man tvunget til og abonneremin personlig facebook profil for og fortsette for og kunne vinne:)
er det enn mulighet for og skaffe flere abonnoment eller er dette umulig? Målet mitt er nemlig og bruke den mer fremover så vis dere kunnet kommet med enn forklaring/Guide.

på forhånd takk:)
 
Topp