Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forandringer

Tonny Kluften

Administrator
Har gjort noen småforandringer her. Lagt inn H1 i posttitler (hjelpe meg, det var ikke gjort fra før, vBSEO er oppskrytt!), det blir nå 15 poster pr. side i forhold til 10 pr. side før. Kortet ned på meta title også.
Veldig konkrete ting som på normale nettsteder skal gi boost i besøkende fra Google. Blir spennende å se om det blir noen økning på et forum som dette.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Flotte ting! Jeg ser at det kunne vært lurt av deg style denne h1-taggen med css. Den er litt stor. I kildekoden ligger det jo allerede <h1 class="title"> mens h1.title {} ikke finnes i stilarket.



Det ville vært ok om du kom med litt tilbakemelding dersom du merker noen betydelig økning i trafikken etter endringene. :)
 

Bjørnar

Gründer
setter stor pris på å øke fra 10 til 15 pr side.

hadde vært spennende om du klasket ut noen screenshots av statistikken nå, og om en tid igjen, slik at vi kan se utviklingen :) men det er kanskje en bedriftshemmelighet? :)
 

Gaasehud

Medlem
Har gjort noen småforandringer her. Lagt inn H1 i posttitler (hjelpe meg, det var ikke gjort fra før, vBSEO er oppskrytt!)
Som om dette forumet ikke ranker bra nok fra før, hehe! :p Jaja, nå blir det vel enda bedre.

Det blir nå 15 poster pr. side i forhold til 10 pr. side før.
Herlig, det har plaget meg før, om det bare er 10 "jo"-"nei"-replikker på én side.

Støtter jebbis forslag om å vise fram litt statistikk før/etter. :)
 

Santo

Active Member
Har du flyttet
icon1.gif
-tegnet opp i tittellinjen på innleggene?

Personlig synes jeg det var penere før. Man har "luft" under innleggene, men ikke over, så det ser litt "ubalansert" ut. Innleggene blir litt trøkt opp mot toppen liksom...
 
Sist redigert:

Santo

Active Member
icon1.gif
-tegnet skal være foran tittelen for å indikere status m.m.

Fornøyd nå? Har satt inn luft tag over innlegg.
align="luft" er forresten standard tag i web3, meget brukervenlig og nyttig tag. Kan med fordel brukes sammen med align="balansert".

Det så bedre ut nå ja :D
 
Topp