Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forbedring av SEO

Har nettopp lansert en ny nettside, som jeg ønsker å få høyt opp i google, men uten å bruke noe særlig med penger på det. Siden er veldig liten, og har svært lite tekst så det er lite jeg kan gjøre på den fronten. Dere kan jo ta en titt, og se om det er noe jeg kan gjøre. Har ingen blogger eller lignende, så vet ikke hvordan jeg skal få lenker uten å betale for det. Det er selvsagt lov å registrere seg på siden min! :)

Dagens ord - Lær et fremmedord hver dag
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Innlenker er viktige, som du har gjort herfra.
Jeg ville selv også lagt ut alle ordene du sender ut, med en egen side for hvert ord. En sitemap gjør at G kan finne disse sidene.
Jeg ville også lagt en blogg og/eller WP plugin som gjør at folk kan bruke fremmed-ord-listen din for å vise et tilfeldig ord på bloggen sin.
 

Tony J

Alle skal få
Du kunne ha fylt den bobla der med ulike vanskelige fremmedord for å trigge interessen hos folk. Samtidig er den teksten ved siden av boblen litt presset sammen?
 

Ole Avranden

utvandret
Du sier du ønsker å få siden din høyt opp i Google. Men jeg lurer litt på hva du ønsker at den skal score bra på? Hvilke søkefraser tror du eventuelt vil dra trafikk til denne siden?
 
Du kunne ha fylt den bobla der med ulike vanskelige fremmedord for å trigge interessen hos folk. Samtidig er den teksten ved siden av boblen litt presset sammen?

Ja, det er noe jeg har tenkt på. Når du sier det, kanskje den er presset litt sammen. Skal jobbe litt mer med logoen.
 
Du sier du ønsker å få siden din høyt opp i Google. Men jeg lurer litt på hva du ønsker at den skal score bra på? Hvilke søkefraser tror du eventuelt vil dra trafikk til denne siden?

Om jeg gjennomfører ideen til Pong med å lage en side for vært ord, ville det jo vært optimalt å bli funnet når folk søker på disse ordene. Ellers er jo "fremmedord" et naturlig ord å ønske å bli funnet på.
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
En ide er kanskje å bruke en standard form for tegneserie - 2 eller 3 tegninger og et par forskjellige oppsett - du kan sikkert finne noen som lager disse til en ok sum.
Og så lager du en mini-dialog som forklarer det nye fremmede ordet. Dette kan du (eller en annen) skrive litt skript for - så det er ikke sånn at du må lage dette for hvert ord: du legger dette i en database, og resten går "av seg selv".

Husk mantraen: CONTENT IS KING. Dette er sikkert verdt et par kroner når du har gjort det et år.
 
Topp