Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forbrukslån konvertering

Dag Frogner

Supermedlem
Mange tilbydere av forbrukslån (de som betaler best) krever at vedkommende som søker, får godkjent søknaden før du får penger. Og tro meg, det er maaaange som enten ikke fyller ut søknaden tilstrekkelig eller ikke har god nok økonomi til å få lån. F.eks krever de som betaler 200-300,- pr søknad ofte kun at søknaden er reell, ikke at vedkommende som søker faktisk får lån. Disse vil konvertere bedre enn de som gir 1200,- pr lead.

Men på sider som ikke spesifikt er rettet mot dette, vil jeg tro at det konverterer dårlig.
 

zapotek

Medlem
Mange tilbydere av forbrukslån (de som betaler best) krever at vedkommende som søker, får godkjent søknaden før du får penger. Og tro meg, det er maaaange som enten ikke fyller ut søknaden tilstrekkelig eller ikke har god nok økonomi til å få lån.

Det ligger vel nesten i sakens natur. Det er ikke Røkke og Gjelsten som søker forbrukslån. Tror det er mye "søke nytt forbrukslån for å betale det gamle", og da er ikke utgangspunktet det beste. Har også en mistanke om at mange søker på ørten forskjellige forbrukslån samtidig.
 

looper

Medlem
Har hatt en forbrukslån søknad godkjent i fra en random side. Når det kommer til forbrukslån generelt så er det vanskelig å få en konvertering. Selv har jeg utviklet en måte å komponere innhold på og knytte dem til søkeord slik at konverteringen blir bedre.
Men det blir en heeelt annen sak.

Den eneste måten du finner ut av dette er å teste over en 100 dagers periode og så måle. Så kan du prøve en mer relevant annonse over en 100 dagers periode for å se de to mot hverandre. Du skal f.eks konvertere ganske mange Expedia bestillinger for hver forbrukslån som blir godkjent.
 
Topp