Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fordømte Google

Polar

Medlem
Jeg har nå brukt en time på å prøve å finne en e-postadresse til google. Jeg har funnet postadressen deres i Oslo, men de har jo ikke en gang telefon. Må jeg ta meg fri fra jobben i morgen for å reise inn å besøke dem!!? I det humøret jeg er akkurat nå så tror jeg ikke det hadde vært så lurt.

Jeg ser at alle søkeordene (i adwords) for den ene nettbutikken min vises sjelden på grunn av kvalitetspoeng. Ordene beskriver produktene jeg selger 100%. Jeg bruker 60-70.000 kr. på annonsering hos google i året, men det ser ikke ut som jeg er ønsket som kunde lenger.

Hvorfor er de så redd for å bli kontaktet av kundene sine? Har aldri sett noen næringsdrivende har skjult sin identitet på denne måten før. For en gjeng med amatører. Uheldigvis for meg så er jeg helt avhengig av disse amatørene.
 

kongen

kongemedlem
Jeg har nå brukt en time på å prøve å finne en e-postadresse til google. Jeg har funnet postadressen deres i Oslo, men de har jo ikke en gang telefon. Må jeg ta meg fri fra jobben i morgen for å reise inn å besøke dem!!?

Google har telefon, til og med et gratis 800-nummer for AdWords, for tiden 800 877 57

I det humøret jeg er akkurat nå så tror jeg ikke det hadde vært så lurt.

Jeg vil anbefalle deg til å søke profesjonell hjelp til å få kontroll på dine emosjoner, slik at du ikke kaster bort mer tid på å være i dårlig humør. PS. Du kan benytte Google til å søke etter psykologer.

Jeg ser at alle søkeordene (i adwords) for den ene nettbutikken min vises sjelden på grunn av kvalitetspoeng. Ordene beskriver produktene jeg selger 100%.

Lag bedre annonser eller bedre landingssider.

Jeg bruker 60-70.000 kr. på annonsering hos google i året, men det ser ikke ut som jeg er ønsket som kunde lenger.

Det spiller ingen rolle hvor mye du bruker på AdWords hvis Googles brukere ikke liker hva de ser. Jeg har også fått bitchslapped kampanjer og jeg bruker mer per uke enn du gjør per år. Selv personer som bruker millioner på AdWords i året har fått kampanjer slapped.

Hvorfor er de så redd for å bli kontaktet av kundene sine?

Kanskje fordi de ikke gidder å høre på sutring og klaging fra folk i dårlig humør som er så overbevist om at de har rett og Google har feil?

Har aldri sett noen næringsdrivende har skjult sin identitet på denne måten før. For en gjeng med amatører.

Google skjuler ikke sin identitet. Du kan kontakte dem gjennom epost, telefon og supportsenter.

Uheldigvis for meg så er jeg helt avhengig av disse amatørene.

Du er ikke avhengig av Google. Det finnes andre måter å markedsføre produkter og tjenester på enn AdWords.
 

Polar

Medlem
Hvorfor opplyser de ikke om dette telefonnummeret? Går man inn på "Kontakt oss" så er det ikke en e-postadresse og ikke et telefonnummer. Søker man på gulesider så finner man adressen, men ingen telefonnummer.

Jeg er ikke av typen som søker hjelp på grunn av naturlige følelser. Det er helt normalt å være sint. Det hender til og med at jeg banner. Jeg er mann.

Annonsen har ligget ute i 3 dager og det har vært 14 besøk. Annonsene er gode og nettbutikken er bra. Selger man f.eks. biler så må man kunne bruke søkeordet "bil".

Dette har noe med normal kundebehandlig å gjøre. De bør la kundene få ta kontakt.

Hvis man ikke orker å høre på klaging fra kunder så bør man finne seg noe annet å gjøre.

Jeg bruker større resurser på annen markedsføring, men det er adwords som gir meg mest tilbake for hver brukte krone.

Og jeg vet best, når det gjelder min bedrift og da får google bare lytte når jeg forteller dem om min bedrift. Ja, hvis de hadde latt meg ta kontakt da.

Men nå har jeg fått et telefonnummer som jeg skal forsøke. Så selv om du er både frekk og arrogant så var du til hjelp. Du kommuniserer nok bare litt for mye på nett og har litt for lite normal kontakt med andre mennesker. Takk for hjelpen.
 

clinton4

Medlem
Hvorfor opplyser de ikke om dette telefonnummeret? Går man inn på "Kontakt oss" så er det ikke en e-postadresse og ikke et telefonnummer....

Går du dypere inn i artiklene på support sidene, finner du både telefonnummer og epost til slutt. De ønsker vel at man skal navigere seg igjenom deres FAQ før man tar kontakt, noe som jo er forståelig når man tenker på den enorme kundemassen til Google.
 

kongen

kongemedlem
Annonsen har ligget ute i 3 dager og det har vært 14 besøk. Annonsene er gode og nettbutikken er bra. Selger man f.eks. biler så må man kunne bruke søkeordet "bil".

Selv om du mener annonsen og landingssiden er bra er det ikke nødvendigvis bra i AdWords sine øyne. Et søk på "lommelykt" bekrefter at annonsen og landingssiden din ikke er bra til søkeordet "lommelykt" og kvalifiseres derfor til et lav kvalitetspoeng.

Hvis du vil lære mer om hvordan du får høy kvalitetspoeng så kan du besøke Googles hjelpesenter.

Hvis man ikke orker å høre på klaging fra kunder så bør man finne seg noe annet å gjøre.

Dette mener du vel ikke...

Og jeg vet best, når det gjelder min bedrift og da får google bare lytte når jeg forteller dem om min bedrift.

Google lytter bare til sine brukere, ikke til sine annonsører. Alle annonsører må tilpasse seg til hva brukerne forventer å se.

Så selv om du er både frekk og arrogant så var du til hjelp.

Av og til må man være arrogant for å stoppe arrogante utsagn... og det var fint du fikk noe ut av det.
 
Topp