Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forretnings-ide:Haitann gebiss! Sponsorer?

Dette er et produkt det kan være et eksklusivt marked for. Målgruppen er de kule gråskallene som 1) Har mistet sine naturlige mennetenner, og 2) er lei av å bli forbigått og heller vil glise bredt eller flekke tenner med en glinsende rad av sylskarpe hai-tenner.

Dette er kult når man er på restaurant og betiller big horn steak extra raw og setter tenna i stykket og sluke og fordøye måltidet på notime.

Dette kan funke på jakt på afrikasafari der den gamle ektemannen plutselig sjokkerer både kona og den bengalske reiselederen ved å kaste seg over nærmeste ville dyr med tenna først og rive det i filler foran øynene på alle andre så blodet spruter i alle retninger, og hvis noen kan lage en kul youtube video ut av det er plutselig gamlefars status som familiens alphahøvding ikke lenger gjenstand for tvil i nærmeste fremtid.

Hai-tann-gebiss må være en high maintenence exclusive og spinndyr greie som utelukkende er aktuellt for de aller mest potente oldingene i rotteracet.

Noen som har lyst til å hjelpe til for å få denne monumentalt kule ideen til å bli virkelighet og i samme slengen kunne oppnå både pengene, æren og berømmelsen som blir assosiert med en slik virkelighetsendrende innovasjon?
 

MobyDick

New Member
haitenner er alt for store for menneskelig bruk, så det tror jeg nok ikke det er noe marked for desverre.
 
Vil vel bli litt det samme som de vampyrtennene man finner i leketøysbutikker. Nå skal det nevnes at haitenner er laget for å rive i stykker ting og ikke tygge.. Men om du få dem produsert til en overkommelig kan jeg være villig til å kjøpe inn en del.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Det er for det meste enten retusjert eller godt skjult, men her er et svært sjeldent bilde der det avsløres at John Fredriksen allerede har slike tenner. I hans tilfelle vil jeg vel imidlertid tro at det er naturlig:

fredriksen_haitenner.jpg
 
Hvor kan jeg shorte selskapet som driver med dette?
Han som står bak Billy bob teeth har blitt veldig rik på tulle tenner. Så skal ikke se bort i fra at det er folk som ville kjøpt dette.

om du vil at noen andre skal lage ideen er det mulig å prøve dem
New Stuff From Billy Bob Teeth (de orginale stygge tennene)

eventuelt kan du prøve:
Vampire Teeth-Vampire Teeth Manufacturers, Suppliers and Exporters on Alibaba.com
her er det mange som sier at de er produsenter men når du først spør dem om de kan produsere noe trekker de seg ganske fort, ettersom de kun er mellomledd.
 

MobyDick

New Member
jojo, men uansett ingen haier med ordentlig haitenner som vil passe for mennesker. Du kan jo alltid gå for noe sånn som Alopias vulpinus, men det blir liksom ikke det samme...
 
Topp