Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forslag til forandringer?

Gaasehud

Medlem
Jeg syntes du har for stor skrift på menypunktene, overskriften i de røde boksene, og overskriften på den øverste artikkelen.

Teksten på alle artikler på hovedsiden bortsett fra den øverste blir litt slitsom å lese når det kun står to-tre ord på hver linje.

Verdana (som han bruker nå) er litt bred av seg, derfor ville dette sett bedre ut med Arial – som sagt. Men fortsatt enig med deg ang. størrelsen. Liten typo er en enkel måte å få ting til å se proffere ut noen ganger.

Siden validerer ikke.

AMMAGAD!
 

Tonny Kluften

Administrator
Bruk helst en hel font-familie, så ingen jazzer seg helt opp på forskjellige OS, etc. ;) Noe à la:
font-family:Arial, Helvetica, sans-serif;

Ble bra det :)

Jeg synes slike medlemssider blir mer levende når medlemmer synes. 5 på konsert, siste kjøpte plate, bilder fra arrangementer osv.

Noe rart under "konsert historikk"? Sesong 2: 2001 - Sesong 2: 2010

Er dette et sted hvot Horten JC er med, eller burde vært med? Kulturnett Vestfold | Facebook

Takk for tips, får se om noen vil holde sida i live, gode ideer. Historikken skal legges inn pr. år, da blir det seendes greit ut tror jeg.
Godt tips om den Facebooksida.:)

Logoen var ikke det sprekeste jeg har sett, men det er kanskje ikke ditt bord?

Hva med å ha et innmeldingsskjema på nettsidene istedet for løsningen at man må sende en mail til en av gutta i klubben?

Siden validerer ikke.

Takk for det.

- Logo er ikke mitt bord.
- Innmeldingsskjema er en glimrende ide
- Validerer? Hørte ikke...
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Likte artiklene, så ut til å inneholde god kvalitetsstoff. Muligens delvis pga bruk av sort/hvitt-bilder.
Synes også at 'bli medlem' ikke passet inn egentlig da den er veldig annerledes utformet.

Du kan kanskje ta litt bredde fra kolonnen der sponsorene står listet og bruke det en annen plass?

Ellers sånn bare i tilfelle du ikke synes at "Hjemmesider laget av QT Systems" passer helt inn, så kan du evt. bytte det ut med en dofollow-lenk til en av mine nettsider, det hadde vært helt ok det ;)
Uff... fredagsettermiddag snart -
 

User

New Member
Hei. Jeg jobber for noe som heter UserReport. Hvis du vil ha tilbakemeldinger fra de som bruker siden din, så har UserReport gratis brukerundersøkelser som finner ut av demografi, brukervennlighet og mulighet for egne spørsmål. Det passer jo fint til deg som har ny side.. :) Det kan også integreres med google analytics så kan du få mer ut av hvem som er på siden din. gå på userreport.com, og ja, det er gratis.
 
Topp