Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forslag til oppfølging etter kjøp av bok?

Jeg er i ferd med å hjelpe en kar med å få markedsført en bok om trening, og da tenker jo jeg umiddelbart at man helst skulle hatt et slags oppfølgingssystem der man kan ta betalt en månedsavgift for å yte en eller annen form for ekstra tjeneste.

Det jeg da er usikker på er hva slags tjeneste(r) dette skal være. Det er jo ganske enkel trening dette her, så det er kanskje begrenset hvor mye oppfølging folk trenger. Jeg tenker noe enkelt a la en sms-tjeneste der man i sammenheng med boken tilbyr "dagens mattips" el.l.

Forslag hva det kan være? Høyttenkning er alltid fint, så lenge det ikke er bare bullshit. :cool:

Eller kanskje man bare skal holde seg til å selge boken? (Er altså en bok i både papirformat og eformat; selges også på engelsk i eformat)
 

picxx

Well-Known Member
idiot!
Du har jo glemt trenermanual nummer 1!
Hvilket jævla nytt instrument må man kjøpe for KUN299dollar for å få delta i kurset hos superstjerne XXX?
Du er på god veg mot konkursen, uten noen av disse!
 

picxx

Well-Known Member
Heheheh!! Waaaaay ahead of you! Vi skal selvsagt tilby utstyr til sterkt nedsatte priser.. ;)

Så det du mener er egentlig hvordan kan du få fakturert brukeren for et meningsløst markekedsføringsbudsjett? Normalt lar det seg ikke gjøre, om du ikke stor nok til å bake det inn i overskuddet. Brukeren har fremdeles litt teft, eller "value for money" innebygd. Da nytter det ikke med "hvordan lage iskrem" kurset om du selger en iskremmaskin til 8000.- kroner.
 
Sist redigert:

Elemil89

Medlem
Hva med å prøve å alliere seg med et treningssenter\kjede?

Eks:

"tilbud til kjøperene av boken får gratis inmelding i elexia?"

Evt. alliere seg med en helsekost butikk på nettet og fikse noen rabatter?
Samme kan man vel gjøre med en skobutikk (treningssko)?
 
Topp