Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forslag til theme/plugins i forhold til mitt ønske?

Egon

Medlem
Hei!

Nå har jeg prøvd utallige wordpress themes, men finner ingen som passer perfekt.

Det nærmeste jeg kom var Emphaino .

Den fungerer veldig bra, bortsett fra at jeg ønsker noen justeringer. Usikker på om dette kan gjøres med plugins/widgets eller om jeg rett og slett må finne et annet theme.


Jeg har laget et bilde i paint for å vise hvordan jeg ønsker det. Tar imot tips på hvordan jeg kan løse det med stor takknemlighet.

Det er frontsiden jeg hovedsaklig vil gjøre om fra hvordan Emphaino er "standard". Etter at man velger kategori kan postene gjerne bli vist slik som kategori-siden til Emphaino. Artiklene kan også vises slik dette themet gjør. Derfor er dette svært nære!

Ta en titt på bildet jeg legger med, og spør om noe er uklart.

Bilde:
idvjh3.jpg
 

Dag Frogner

Supermedlem
Tror det der lar seg gjøre med veldig mange design. Men du må ikke tenke så mye på hvordan det ser ut når du kikker på demoen. Ofte kan man gjøre massevis av endringer slik at du får det som du vil og demoen trenger ikke nødvendigvis å vise så veldig mye muligheter.

Dette designet burde ikke ha noe problem med å få til det du er på jakt etter. Har selv brukt det på flere nettsider og det har mange muligheter.

Sjekk ut "Header version 5" på demoen.

Avada | Responsive Multi-Purpose Theme Preview
 

Egon

Medlem
Det ser bra ut! Forstår jeg det rett at man må kjøpe themet for hver side man ønsker å bruke det på?

Tror det der lar seg gjøre med veldig mange design. Men du må ikke tenke så mye på hvordan det ser ut når du kikker på demoen. Ofte kan man gjøre massevis av endringer slik at du får det som du vil og demoen trenger ikke nødvendigvis å vise så veldig mye muligheter.

Dette designet burde ikke ha noe problem med å få til det du er på jakt etter. Har selv brukt det på flere nettsider og det har mange muligheter.

Sjekk ut "Header version 5" på demoen.

Avada | Responsive Multi-Purpose Theme Preview
 

xdex

Medlem
Dersom du kjøper det en gang (1 lisens) vil du kunne bruke template/designet på ett domene. Dersom du f.eks skal bruke det på hei.no & hopp.no må 2 stykker kjøpes. Dette gjelder altså Regular license.

"You are licensed to use the Item to create one single End Product for yourself or for one client (a “single application”), and the End Product can be distributed for Free."
 

Egon

Medlem
Hvis jeg på et senere tidspunkt velger å selge siden, så følger lisensen med siden da eller? Så ny eier overtar lisens og jeg må evt kjøpe ny?

For å tilpasse hoved/startsiden er det normalt å opprette nye "pages" i wordpress? Er det det som er normalt for å tilpasse?
 

xdex

Medlem
Slik du beskriver tilfellet, ville det vært normalt at du selger siden som sin helhet, altså innhold, brukere og konsept. Det vil derfor være normalt at kjøper, også kjøper sin egen lisens, da lisensen er din. Det er du som har kjøpt den, og det ikke finnes ikke en måte og overføre denne på.
 
Topp