Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forsvunnet fra Google

orjan

Medlem
Hei,

I begynnelsen av denne uka startet jeg arbeidet med å få ei nettside synlig i søkemotorene. Den var rett og slett ikke synlig i for eksempel Google.
Etter å ha gjort nødvendige tilpasninger på siden, begynte jeg å registrere den i diverse norske og utenlandske kataloger. Tok utgangspunkt i disse norske og disse utenlandske.

Etter et par dager var siden på topp i Google ved søk på firmanavnet, samt høyt opp ved søk på diverse stikkord. Men i dag er nettsiden helt borte fra Google igjen. Hva har skjedd?
Katalogene jeg har registrert i er vel ikke noe snusk? Har kun registrert i cirka 20 kataloger på de sidene jeg viste til, altså langt i fra alle.

Noen forslag til hva som kan ha skjedd?

Skal legges til at siden ikke er blitt oppdatert i løpet av denne uka.
 

orjan

Medlem
1. Nettstedet er kastet ut fra Google

Hei,

Hva gjør man i såfall da? Dette er jo et relativt stort selskap, og det eneste som er gjort siden sidene ble lansert i juni er nettopp registrering i noen av de katalogene jeg listet i første post.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Du blir ikke bannet av å registere deg i de katalogene. Og det er umulig for noen her inne å si noe uten å engang vite hva som har skjedd (vi vet jo ikke engang hva slags domene det gjelder). Det kan være tusenvis av ting.

Om det er et stort selskap har de vel råd til å leie inn noen som kan dette. Du for sende en mail til post@dreyermedia.no om du er interessert.
 
Topp