Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forum hjelp

onlyme

New Member
Er det noen som er litt drevne på phpbb forum med litt tid til overs.
Kunne trengt litt hjelp til å sitte opp forum etc.

Forumet er ferdig innstalert.

Kan betale med trafikk i 2 år (hardlink) hvis du har en grei adultside, tgp, tube, blogg eller cam. Fra engelskspråklig side.

Evt. hosting, men tar bare inn static side
 
Av ren nysgjerrighet, hva er det man må sette opp på et forum? Bortsett fra tråd-kategorier og diverse småsettings. Den verste jobben burde vel nesten være selve installasjonen?
 

onlyme

New Member
he he, ja instalasjonen gikk helt greit, men kastet bort hele dagen i går bare på å lage en forumkategori/forum, men fikk det ikke til å vise på siden.
Halve dagen gikk til å stille klokken fordi jeg ikke visste at jeg måtte gjøre det også på brukerkontoen. Skal jeg holde på sånn kommer jeg til å bruke en måned på det:)
 

picxx

Well-Known Member
he he, ja instalasjonen gikk helt greit, men kastet bort hele dagen i går bare på å lage en forumkategori/forum, men fikk det ikke til å vise på siden.
Halve dagen gikk til å stille klokken fordi jeg ikke visste at jeg måtte gjøre det også på brukerkontoen. Skal jeg holde på sånn kommer jeg til å bruke en måned på det:)

Om det er phpbb3.0 du bruker må du slette cache minne hver gang for å se de oppdateringene du gjør.
Når du jobber med forumet, gå til ACP-->Belastningsinnstillinger-->Rekompiler fastfrosne forumdesign->settes til JA.
 

onlyme

New Member
Tok først et sånn one click fra hosten, men da måtte jeg jo legge inn språkpakke som det ble noe kluss med + at jeg hadde lagt det i en underkatalog kalt forum. Kom frem til at dette var bare tull siden sikkert ingen gidder å gå via main siden uansett. Slettet bare alt igjen og lastet ned
fra phpbb.no versjon 3.0.3.

Der var lagt inn et testforum, og da jeg kopierte rettighetene fra dette til nytt viste det på siden. Ja hadde vært fint med litt hjelp.

Hvis noen tar det i bruk vil jeg vel aldri tjene noe penger på det uansett, men håper jo på litt så jeg kan flytte det over på dedikert.

adultforumet.com for adult webmasters
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
...og lastet ned fra phpbb.no versjon 3.0.3.

Det varmer et phpBB-hjerte (har vært rimelig slapp på phpbb.no-fronten i senere tid), men hadde vel kanskje vel greit med 3.0.4 med en gang du er i gang?
 
Topp