Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Forum prosjekt - Vinn gavekort

Prlink

Medlem
Hei :)

Jeg har egentlig alltid hatt lyst på mitt eget forum, men jeg har aldri tatt meg god tid til å utforske dette feltet 100%. Nå har jeg altså satt opp mitt eget forum innenfor kategorier som jeg brenner for og som jeg faktisk har jobbet med før (som jeg føler at jeg faktisk har litt peil på). Selvsakt finnes det spørsmål som jeg ikke kan svare på, men da kan kanskje forum medlemmene hjelpe deg. Uansett så skal jeg gjøre mitt beste for å løse ditt problem på en effektiv måte.

Har du problemer med din PC, interne komponenter som f.eks hovedkort, skjermkort eller kanskje du vil bygge din egen pc? Besøk Supportforumet å spør i vei :) Vil du diskutere spill, programmer eller kanskje hjelpe andre medlemmer som har problemer med noe? Besøk Supportforumet.

Vinn 3 stk gavekort hos komplett.no
Som en liten velkomstgave så kan alle som registrerer seg innen 8.oktober være med å vinne 3 stk gavekort fra komplett.no. Alt du trenger å gjøre er å registrere deg samt skrive noe om deg selv i Introdusering forumet. Enkelt eller hva? Mere informasjon samt regler finner du her.

Jeg setter stor pris på tilstedeværelse o aktivitet på forumet. Tilfeldige medlemmer som peker seg ut vil motta gavekort i ny og ne, men Alle medlemmer har mulighet til å motta gavekort ved ren tilfeldighet (ja det er helt sant!). Konkurranser samt tilfeldige "giwaway" i form av gavekort til medlemmer er noe jeg kommer til å fokusere en del på, men først så må forumet etableres med nye medlemmer (forumet er Live, men det gjenstår litt smårusk her o der).

Behov for talentfulle moderatorer
Er du dyktig innen HTML, CSS, XML, PHP, MySQL eller databaser generelt? Ta kontakt med meg hvis du er interessert i en moderator rolle. Jeg trenger også spill samt CMS (content management system) entusiaster og problemløsere. Utenom dette så er alle talentfulle og ikke så talentfulle velkomne til å ta kontakt med meg hvis du har lyst på en moderator rolle, så kan vi ta en liten snakk.


Nå, hva synes dere? Synes dere jeg er overmodig når det gjelder et supportforum? Jeg er klar over at det finnes flere etablerte supportforumer der ute, men personlig synes jeg at jo mere hjelp man kan få, jo bedre. Personlig benytter jeg meg av flere forumer samtidig når jeg har et problem jeg ikke finner svar på, så jeg regner med at det finnes flere der ute som gjør det samme. Uansett så prøver jeg meg, så får vi se hvordan det går. En ting som jeg er sikker på er at dette er noe jeg har skikkelig lyst til å drive med :)

Tilbakemeldinger og forslag hadde vært kjempefin. :)
 

Prlink

Medlem
Hmmm, Merkelig. Jeg la merke til at navnserverne mine hadde resatt seg hos domeneshop, jeg har oppdatert de nå. Skjønner ikke helt hva som har skjedd men. Jeg regner med at nettsiden er synlig for dere innen 24 timer.

Huff, mye rart som skal skje :)
 

Prlink

Medlem
Synes dette er litt merkelig. Vises nettsiden som parkert enda hos deg? Jeg har sjekket oppetiden på nettsiden hos flere kolegaer samt venner av meg + worldwide checkpoint sjekk, men jeg ser ikke nettsiden nede noen steder. Har du prøvd å slette browser cache?

Beklager trippel postering, men jeg får ikke redigert de tidligere innleggene slik at jeg får oppdatert brukerne.

Jeg driver å setter opp navntjenerne etc på nytt slik at dette problemet blir løst. Forhåpentligvis er nettsiden tilgjengelig i morgen tidlig :D
 
Topp