Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fotball blogg

Hei, jeg og et par andre driver en blogg som heter Football Spectator. Det er et eget domene. Er en blogg som ser på fotballverden med et annerledes blikk. Vi skriver både seriøse men også humoristiske artikler.

På en god dag har vi klart å oppnå f.eks 1900 sidevisninger. Vi får også snart en kvinnelig gjesteskribent som skal skrive et blogginnlegg om klesstilen til enkelte stjerner. Dette vil gi bloggen vår ekstra mangfold.

Vi er ikke redde for å skape debatt blant fotballinteresserte med våre oppsiktsvekkende temaer. Så nå håper jeg noen vil lenke til vår blogg. Så lenker vi tilbake til de som er med på et lenkbytte.

Her er bloggen vår :
Football Spectator | Fotball blog for all people who give a damn about football

Man kan også kun skrive footballspectator.net når man søker på vår blogg.

Facebook siden vår :
https://www.facebook.com/FootballSpectator

Vi lenker gjerne med alle slags mulige blogger =)
 
Vi har kanskje gått hardt ut med markedsføring i starten. Men det er som regel hvis det er relevant. Vi har faktisk noe å komme med. Vi skal markedsføre oss annerledes fremover.
 

webali

Medlem
tviler ikke på det. Men når dere kun skriver "hei" og spammer med deres link virker det ikke så bra. Men det er min mening. Jeg leser de bloggene jeg har lyst å lese fordi innholdet er bra. Når jeg ser deres link i 4 ulike kommentarer på en og samme side blir det noe rart for meg.
 
Kanskje ikke alle som liker det. Men vi har fått mange positive reaksjoner som veier opp for de negative. Nå har vi ikke pleid å kun skrive "hei"......Uansett vi satser stort på andre former for å gjøre bloggen kjent.
 
Det blir for mange. Men vi pleier å skrive mer enn bare hei. Som f.eks kommentere det som står i selve artikkelen på f.eks Nettavisen. Kanskje vi har skrevet korte setninger som "spennende" og "stor spiller" , lagt ved link til bloggen etter sånne ord.

Uansett vi tar i mot alle type tilbakemeldinger. Setter pris på din kritikk. Vi ønsker hele tiden å stadig bli bedre.

Noen av våre artikler har faktisk blitt enormt populære med tanke på at bloggen ble startet i februar. Vi er også ferdig med å kommentere på forskjellige type nyheter. Dette har kun vært i starten. All pr er god pr. Vi er ikke redde for negative reaksjoner. Snart får vi også en kvinnelig gjesteskribent. Så det vi driver med er seriøst.
 
1. Hvorfor bruker du bilder du ikke har rettigheter til? Tror det kommer til å koste deg dyrt.....

2. Du linker til andre blogger helt nederst på siden. Ingen finner Erlend om de ikke vet hvor han står.
 
Topp