Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fotball blogg

Jeg har faktisk noen bilder selv fra kamper jeg har vært på. De er så klart kun mine. Men trenger mer bilder enn det.
 
Ok. Jeg jobber i alle fall med å fjerne alle bildene jeg ikke har rettigheter til. Men det er da mange blogger som poster bilder de finner ute på nettet ?
 
Men er det viktig at jeg ordner et eller annet sted slik at det er tydelig at jeg har rettigheter til mine egne bilder ? Er dette noe som egentlig trengs å gjøres ?

Har i ettermiddag lagt inn egne bilder på bloggen i enkelte artikkeller. Disse har jeg selv har tatt med eget kamera. Men hvis noen lurer og vil ha bevis hvordan går jeg frem for å sikre at det ikke er noen tvil rundt om de er mine eller ikke ?
 
beklager Andy men jeg tror du bør finne på noe annet. Skjønner at du har lyst å få det til men du har en lang vei å gå. Du skrev du hadde 1900 lesere men tror at det er lesere som aldri kommer tilbake. Spamming, bruk av ulovlige bilder, dårlig norsk i innleggene og annonsene ser veldig rotete ut.

Betal heller noen av gutta her og skaff deg et seriøst nettsted
 
Har ikke 1900 faste lesere. Det var en dag det var 1900 sidevisninger. De ulovlige bildene er borte. Er kun noen få i de eldre innleggene jeg skal få slettet i løpet av kvelden.

Annonsene. Er de så rotete da ? De står jo oppstilt nedover. Er sånn themet jeg har valgt er. Er veldig mange blogger som ikke skriver korrekt norsk.
 
Jeg har også vært i kontakt med eventuelle sponsorer for et par uker siden. Det selskapet jeg var i dialog over epost med mente at innholdet fotballmessig var bra nok. Men at bloggen foreløpig hadde altfor liten traffik til å sikre seg det aktuelle selskapet som sponsor. Dette er et selskap som selger billetter til både fotballkamper og musikaler.

Så klart spammingen er det slutt på fra og med nå. Jeg har allerede lagt inn egne bilder i dag. Har rundt 20 prosent på returning visitors. Det har det vært de siste dagene selv om jeg ikke har skrevet så mange blogginnlegg.
 
Så er det noen kan svare på dette spørsmålet som jeg opprinnelig stilte ?

"Men er det viktig at jeg ordner et eller annet sted slik at det er tydelig at jeg har rettigheter til mine egne bilder ? Er dette noe som egentlig trengs å gjøres ?

Har i ettermiddag lagt inn egne bilder på bloggen i enkelte artikkeller. Disse har jeg selv har tatt med eget kamera. Men hvis noen lurer og vil ha bevis hvordan går jeg frem for å sikre at det ikke er noen tvil rundt om de er mine eller ikke ?"
 
Er veldig mange blogger som ikke skriver korrekt norsk.[/QUOTE]

Sant, det glemte jeg helt. Beklager for å gi deg tips!
 
Takker for tipsene selvfølgelig. Men det er mange som faktisk ikke bryr seg om rettskrivningen. Et av de store målene med bloggen er å engasjere fotballinteresserte. Skape debatt. En blogg med et annerledes blikk på fotballverden. Det er ikke behov for enda en helt ordinær fotballblogg som skriver om vanlige nyheter og kampfakta. Der har man allerede vanlige medier som VG, Dagbladet, NRK, TV 2 osv.

Dessuten så er vi faktisk tre skribenter bak Football Spectator. Vi vet det er en lang vei å gå, men vi har ikke dårlig tid.
 
Takker for tipsene selvfølgelig. Men det er mange som faktisk ikke bryr seg om rettskrivningen. Et av de store målene med bloggen er å engasjere fotballinteresserte. Skape debatt. En blogg med et annerledes blikk på fotballverden. Det er ikke behov for enda en helt ordinær fotballblogg som skriver om vanlige nyheter og kampfakta. Der har man allerede vanlige medier som VG, Dagbladet, NRK, TV 2 osv.

Dessuten så er vi faktisk tre skribenter bak Football Spectator. Vi vet det er en lang vei å gå, men vi har ikke dårlig tid.

Så du mener at fotball-Norge skal engasjere seg i en debatt som 3 helt anonyme står bak? Så langt kan jeg ikke finne noe som gjør bloggen din noe interessant i forhold til at den skulle skille seg ut. Dere skriver litt om egne meninger og man kan mellom linjene lese at dere er United-fans. Hvorfor skulle man engasjere seg mener du?

Og igjen. Som et tips. Du har en VELDIG lang vei å gå. Det første du bør starte med er innstillingen. Det er ikke mange som faktisk ikke bryr seg om rettskrivingen. Det er noe annet når du er en rosablogger og fjortisjenter er leserne dine. I dette tilfellet er målgruppen en helt annen. Og jeg blir ikke akkurat tiltrukket av en blogg som..... !
 
Topp