Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Foto Knudsen som KONDOMERIET-banner!?

pleb

Medlem
Tradedoubler da...

Når jeg går inn på nettsiden min for å sjekke (erotikkguiden.org) at alt står bra til, så gjør det ikke det. Dere har klart å mikse opp bannerne i egne rekker tydeligvis og serverer en "fotoknudsen"-banner som erstatning for min tidligere Kondomeriet-banner.

Hva skjer om man trykker på banneret? Da kommer man til kondomeriet.no. EDIT: Og ikke bare til Kondomeriet.no, men faktisk til Kondomeriet.no/sommerkampanje ser jeg! /EDIT

Før noen spør; ja, har prøvd å lagt det inn på nytt. Og ja, jeg har vurdert å kontakte TD direkte, men føler egentlig at JoakimTD er innom oftere på forumet her enn hva jeg kan forvente i svartid på en slik mail... :)

I tillegg er jeg jo sympatisk nok til å spre dette slik at andre som fremmer programet også kan sjekke bannerne sine for å se om de har samme problem og da eventuelt erstatte de for en kortere periode med erotikknett/lyst&lek ;)
 
Sist redigert:

minime

Medlem
Å nå måtte jeg le litt =)

Men er ikke særlig pent om skylder ligger på TD tenker jeg da. Avis matriale dette her.
 

minime

Medlem
Hehe.. Ja virker slik. I hvertfall er det noen der som jobber med promille hvertfall =)
Sendt TD en mail angående feil på min topp banner.

Jeg har også sendt mail til TD og hørt på muligheter angående min nettbutikk. Men de har ikke svart på noen av de 3 mailene jeg har sendt til de.

Da snakker jeg en mail i uka. Utrolig dårlig.
 

Bjørnar

Gründer
Dette føyer seg inn i rekken av problemer som TD har hatt den siste tiden. Feil bannere, bannere virker ikke, noen mangler tilsynelatende provisjon for salg de VET har blitt gjennomført, og en historisk dårlig svartid på kundeservice.

Jeg driter egentlig langt i HVA problemene skyldes, men at det nå har gått for langt, og at TD snart bør se seg selv i speilet, og gjøre noen grep.
 

pleb

Medlem
Ny "klage": Har endt opp i platinumsegmentet til Kondomeriet, men får fortsatt bare 15 % provisjon - ikke 20 % som lovet. Jaja... står også at jeg er i platinumsegmentet for øvrig.
 

pleb

Medlem
Ja, det blir vel en samletråd for klager dette, JoakimTD.

Nå fungerer ikke bannerne til Kondomeriet og når jeg skal prøve å logge inn for å hente bannere (da de ikke fungerer på siden), så ser det ikke ut som at Kondomeriet har noen bannere. Og det har de jo.

Ser også at jeg ikke har hatt salg fra Kondomeriet på noen dager, men på Erotikknett - og alt skal tilsi at det er noe galt med trackingen...
 

Joakim@TD

Medlem
Ser også at jeg ikke har hatt salg fra Kondomeriet på noen dager, men på Erotikknett - og alt skal tilsi at det er noe galt med trackingen...

Hei, det er bare bra at man sier ifra når noe ikke er som det skal.

Testet og logget inn som affiliate og bannere for kondomeriet kom opp, dog litt tregt må jeg si. Kan være det var noe midlertidige feil i login - har ihvertfall ikke fått beskjed om at det har vært noe galt av databasegutta.

Ellers er sporingen oppe og ruller for kondomeriet, ser mange salg som kommer inn hver dag.

Ha en fortsatt fin dag!
 

pleb

Medlem
Det var ikke ment som en krass melding altså! :)

Hvis det er flere registrerte salg hos Kondomeriet, så stoler jeg selvfølgelig på deg.

Men angående bannerne, så ser jeg at vi får to litt forskjellige versjoner. Ser du på Erotikkguiden.org (det banneret helt oppe til høyre) står bare som en hvit flate. I tillegg har jeg et Kondomeriet-banner nederst i hver post som heller ikke vises.

Når jeg går inn på Tradedoubler for å hente ut nye bannere er det dette synet som venter meg (samme hvor mange ganger jeg refresher eller hvor mange minutter jeg venter). :

Bildr.no

Problemet er bare at dette IKKE skjer på den andre erotiske nettsiden min. Der får jeg opp bannerne. Det er derfor jeg var redd for at det var noe galt med hele Kondomeriets sporinger og bannere på Erotikkguiden...det er også merkelig at jeg ikke har solgt noe der på vel 5 dager. :p

EDIT: Ser også at de har fjernet alle bannerstørrelser med unntak av ett. Er dette noe som kommer til å vedvare?
 

Joakim@TD

Medlem
Når jeg går inn på Tradedoubler for å hente ut nye bannere er det dette synet som venter meg (samme hvor mange ganger jeg refresher eller hvor mange minutter jeg venter). :

Bildr.no

Problemet er bare at dette IKKE skjer på den andre erotiske nettsiden min. Der får jeg opp bannerne. Det er derfor jeg var redd for at det var noe galt med hele Kondomeriets sporinger og bannere på Erotikkguiden...det er også merkelig at jeg ikke har solgt noe der på vel 5 dager. :p

EDIT: Ser også at de har fjernet alle bannerstørrelser med unntak av ett. Er dette noe som kommer til å vedvare?

Jeg er enig i at det virker litt merkelig, spesielt siden det ikke skjer når jeg logger inn på diverse forskjellige testkontoer. Det kan tenkes at det er et problem med et segment.

Jeg må videresende dette til konsulenten som er ansvarlig for programmet og få han til å dykke ned i dette.

En ticket med definert annonsør er oftest letteste måten å få svar på slike ting, dog er jeg klar over at enkelte er fryktelig trege på å svare - og det er noe som terpes på for at det skal gå raskere.

Ha en fortsatt fin dag!
 
Topp