Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fotobutikk

A

aabbcc

Guest
Det ser jo ikke ille ut, men det er litt kjedelig (i mangel på et bedre ord).

Ingen utvalgte produkter på forsiden som lokker meg til å kjøpe, bare et litt dvaskt stockphoto-bilde.

Logoen er også av den lite kjedelige sorten.

Den footeren over selve footeren, der hvor det står bestselgere og fototips er veldig rar. Den er høy og plassen til høyre er helt tom.

Linkene under fototips er også litt vanskelig å se at er linker, ved første overblikk tror jeg det er et avsnitt om et eller annet. Burde kanskje vært litt mer tydelig at dette er artikler, og gjerne med et godt bilde til hver artikkel.

Når man først kommer inn i butikken er det fint og fjongt. God oversikt og lett å finne frem.

Jeg synes en fotobutikk bør ha mye flere og bedre bilder. Det skinner gjennom at det er billige stock-photo, og det er nesten en hån mot de fotointeresserte kundene. Jeg leste gjennom et par av artikklene og de bærer også preg av hastverk og at de ikke er skrevet av fagfolk. Og for all del bør artikler om fotografering inneholde flere eksempelbilder.

Litt mye kritikk, men slik jeg har skjønt deg Tonny så ser du verdien av ærlighet, og det er på all måte ment godt.

aabbcc
 

picxx

Well-Known Member
Forsiden ser ut som kelkoo eller en annen prissammenligningstjeneste.
Savner slikt som nyeste produkter, anbefalte produkter, salg etc... altsaa, ting som man "normalt" finner i en nettbutikk.
Kjedelig er bra...saa lenge produktet staar i fokus.
 

Tonny Kluften

Administrator
Forsiden ser ut som kelkoo eller en annen prissammenligningstjeneste.
Savner slikt som nyeste produkter, anbefalte produkter, salg etc... altsaa, ting som man "normalt" finner i en nettbutikk.
Kjedelig er bra...saa lenge produktet staar i fokus.

Jeg er ikke 100% sikker på at alle tingene man normalt finner i en nettbutikk, inkl. karusell, gjør at man selger mer. Men det kommer nok noe ala "De som kjøpte dette kjøpte også..."
Har prøvd å finne litt om hva slags elementer som gjør at folk kjøper mest mulig og dyrest mulige ting, men det er ikke alt for mye å finne om det.

Det jeg har fokusert på er at det skal være enkelt å finne det man i utgangspunktet er ute etter. Kjedelig og enkelt og "proft" utseende (i kundens øyne, ikke i en webutviklers øyne) er det jeg vil ha.

Footer skal fikses ja, ikke bra den.
 
Sist redigert:

TorsteinO

Art Director & grunder
Jeg er ikke 100% sikker på at alle tingene man normalt finner i en nettbutikk, inkl. karusell, gjør at man selger mer. Men det kommer nok noe ala "De som kjøpte dette kjøpte også..."
Har prøvd å finne litt om hva slags elementer som gjør at folk kjøper mest mulig og dyrest mulige ting, men det er ikke alt for mye å finne om det.

Det jeg har fokusert på er at det skal være enkelt å finne det man i utgangspunktet er ute etter. Kjedelig og enkelt og "proft" utseende (i kundens øyne, ikke i en webutviklers øyne) er det jeg vil ha.

Footer skal fikses ja, ikke bra den.

Tja... jeg tror ihvertfall den slags ting som picxx nevner selger mer enn det bildet du har der nå ;)
 
Topp