Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Fra 5 til 1 i PR - hva kan ha skjedd?

Altberger

Medlem

picxx

Well-Known Member
Har du mistet plasseringer i SERP's?
Om du ikke har gjort det, hva er egentlig problemet?
 

zapotek

Medlem
Kan være flere ting.

Google sier de ikke vektlegger kataloger like mye som før (har du størsteparten av innlenkene derfra?).

Har du mistet noen gode innlenker du hadde før?

Ellers så kan det være en midlertidig sak. Har skjedd meg mange ganger (ikke så stort fall i pr dog).

Drevet med noe "Black Hat"? hehe som google har snappet opp?
 

Altberger

Medlem
Har du mistet plasseringer i SERP's?
Om du ikke har gjort det, hva er egentlig problemet?


Etter hva jeg kan se har jeg i alle fall ikke mistet rangering på det jeg vil rangeres på. Så når det kommer til trafikk har det vel kanskje ikke så mye å si foreløpig, men jeg liker jo best en PR på 5 framfor 1.


Google sier de ikke vektlegger kataloger like mye som før (har du størsteparten av innlenkene derfra?).
De aller fleste kom nok igjennom Dmoz,,,

Har du mistet noen gode innlenker du hadde før?
Nei, ikke som jeg vet. Heller motsatt.


Drevet med noe "Black Hat"? hehe som google har snappet opp?
Absolutt ikke. Kun opprettet noen bloggposter men det skal jo ikke ha noe å si.

Irriterende er det uansett. Får håpe jeg spretter tilbake.

En annen sak er jo at webforumet.no i dag har PR på null. Hadde ikke de høyere i går da?
 

testdriver

Ha det bra..
Vet ikke, men ser siden lekker litt unødvendig link juice. Tenker på div .zip-filer og linker til husbanken etc. Sikkert greit med en nofollow der. I tillegg ville jeg lagt nofollow på "Les mer"-linkene, mens linken i overskriftene kan være som de er.

Nå som denne tråden er en uke gammel, har du opplevd noe mindre trafikk enn vanlig?
 

Altberger

Medlem
Serpen er bedre en noen sinne

- og det er jo det rare i det hele...

Fall i PR skjedde først fra 5 til 4. Stod der i 6 mnd før den datt til 1 rett etter at jeg la opp en 301 redirect (som ikke skal ha noe å si)

Jeg har heller ikke bedrevet med black-hat.

Men! J ranker glimrende, Alexa viser grønne piler og google analytics er også jevnt stigende. :)

J har nok ikke benyttet meg av no-follow lenker på undersider. Kan det virkelig ruinere PR på HS? Til sammenligning har andre undersider PR 3

Fagmann.no skal jo være forbrukerorientert og dermed er og blir mange lenker et must!
Om jeg laster ned kontrakter og byggeskjemaer selv for så å legge de ut på egen server som downloads er vist nok piratvirksomhet og dermed en umulighet. Gjorde det engang og da fikk jeg Pronorm på nakken med trusler om ditt og datt.
- grøss :D
 

picxx

Well-Known Member
Hvorfor gidde å bry deg om PR all den tid siden din henter inn relevante besøkende?
Jeg står nå fremdeles på mit jeg da, og mener PR kun er BS og et lekespill google har.(så får gjerne de som mener det er hyperviktig motbevise mine påstander)
 

picxx

Well-Known Member

J is the tenth letter in the modern Latin alphabet; it was the last of the 26 letters to be added. Its name in English is jay (pronounced /dʒeɪ/). It was formerly jy (from French ji), and in some dialects, mainly of Scottish English, it still is (pronounced /dʒaɪ/).


:p:p
 
Topp