Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Freight forwarder

bente_jente

Medlem
Er i oppstartsfasen og har lykkelig bestilt mine første varer. Alt så ut til å gå veldig greit, helt til den ene leverandøren jeg har bestilt fra i USA lurer på hvorfor jeg ikke har lagt inn en Freight Forwarder i ordren.
Freight Forwarder? Jeg aner ikke hva det er (et kjapt søk forteller meg at det er en mellommann som ordner forsendelsen videre), og skjønner i hvert fall ikke hvorfor en leverandør i USA som jevnlig sender internasjonalt ikke bare kan bruke et fraktselskap som sender internasjonalt.... Er jo jeg som betaler frakta uansett.
(Varen er klær og ikke i spesielt store mengder heller...)

Men tilbake til problemet: noen som har erfaring med freight forwarder? Spesielt i USA? Og som kan anbefale noen?
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Som regel ønsker de ha pengene litt mer enn du varene deres - det har de ihvertfall lov å tro. Det går ikke så veldig bra mange plasser, så gjør som Tonny foreslår ja.

Så får leverandøren heller skrive i et innlegg i en amerikansk versjon av webforumet at alt gikk veldig greit helt til en kunde i Norge lurer på hvorfor det ikke går uten Freight Forwarder ;)
 

bente_jente

Medlem
Ja, det er jo et godt poeng. Kan spørre om de ikke bare kan bruke en av de kjente fraktselskapene som DHL eller UPS. Det kan vel ikke være SÅ skummelt for de. Prøver det først jeg, og ser hva som skjer...
 
Topp