Kjapp og trygg hosting for Wordpress

FTP program

Bjørnar

Gründer
Total Commander fra ghisler.com. FTP / filbehandler. tabbssssss :)

og for oss som har passert 30, så er det jo artig at interfacet er veldig likt gode gamle Filbehandler som man fant i Windows 3x
 

Gaasehud

Medlem
Har aldri fått noen instant love med noen FTP-programmer noen gang. Bruker ATM CuteFTP, noe som fungerer veldig bra for mitt behov, men krasjer ved større opplastinger og ser jævlig ut (ikke at jeg egentlig bryr meg om sånt :p).

Håper at noen FTP-klienter for Mac (når jeg skifter snart) vil hjelpe. :) Beklager å gå litt off-topic. ;)
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Jeg bruker FileZilla. Funker på flere platformer og er helt gratis. Veldig grei klient!
 

kspoosh

Sjømann, morgenfugl, nerd
Hei,

Ja fikk negativt rykte-poeng for at jeg ikke leste hele første posten, men det er nå helt OK :) Mitt svar var egentlig mest til Mattis i siste posten, da FileZilla er cross platform.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
kspoosh - Det var meg som gav deg negativt ryktepoeng. Jeg er stort sett svært aktiv med positive ryktepoeng, og av den grunn er jeg også litt mer aktiv med negative ryktepoeng enn de fleste her på forumet. Jeg tenkte svaret ditt var rettet mot Trådstarter - men nå som du forteller det er til Mattis kan du jo alltid endre tilbake - så skal du få deg et positivt for å rette opp igjen i dette. :)
 
Topp